fantastiske kvinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Nettemor

Putomanen skriver:

Hvor er det bare sødt af dig, at skrive sådan! Jeg synes, at man får rigtig meget støtte her i denne gruppe, men det er rigtig dejligt at møde nogen "udenfor", som kan forstå og respektere de ting, vi går igennem

syns det er utroligt flot af jer alle sammen. har længe tænkt på at skrive dette indlæg. ved ikke hvorfor jeg har ventet. måske nervøs for at det ville være for påtrængende

men jeg syns virkelig at I alle er MEGA SEJE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Putomanen

nettemor skriver:

syns det er utroligt flot af jer alle sammen. har længe tænkt på at skrive dette indlæg. ved ikke hvorfor jeg har ventet. måske nervøs for at det ville være for påtrængende

men jeg syns virkelig at I alle er MEGA SEJE!

Det er bare rigtig sødt af dig at skrive det, og viser en stor empati fra din side  Det er på ingen måde påtrængende, kun dejligt varmende

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Putomanen skriver:

Det er bare rigtig sødt af dig at skrive det, og viser en stor empati fra din side  Det er på ingen måde påtrængende, kun dejligt varmende

Det er jeg glad for

Anmeld

29. august 2011

Annette A

Ja hvor er det bare et godt indlæg.  Tænker også tit på hvor hårdt og opslidende det er at gennemgå og alligevel skulle bevare håbet. Kender selv flere der gennemgår og har gennemgået det. Det er bare så uretfærdigt.. De er så seje og ligesom dig håber jeg også bare af hele mit hjerte, at det lykkes at få ønskebørnene en dag.. 

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Kellie skriver:

Ja hvor er det bare et godt indlæg.  Tænker også tit på hvor hårdt og opslidende det er at gennemgå og alligevel skulle bevare håbet. Kender selv flere der gennemgår og har gennemgået det. Det er bare så uretfærdigt.. De er så seje og ligesom dig håber jeg også bare af hele mit hjerte, at det lykkes at få ønskebørnene en dag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.