fantastiske kvinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Nettemor

Ja det er hvad I er!!

Jeg følger jer lidt på sidelinien og jeg må sige I er imponerende!!!

Jeg kæmper en kamp så hård og uretfærdig og går igennem de værste smerter og har mange op og ned ture. alligevel klarer I at holde humøret højt, og støtte hinanden selv om I inderst inde må syns det er hårdt og uretfærdigt når de andre bliver gravide og det endnu ikke har været jeres tur. Men I formår at sige tillykke og glæde jer på andres vegne. I formår at rejse jer op efter mislykkedes forsøg! Jeg tager virkelig hatten af for jer alle sammen! I er de moderne superkvinder!!!  

Jeg ønsker for jer alle sammen at I får jeres store ønske opfyldt for det fortjener I!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nessie

Hvor er du sød

Det er en hård tid at være igennem, men tror man kommer stærkere ud på den anden side

Vi er heldigvis nogle stykker i gruppen, der har lyslevende beviser for, at det KAN lykkes, det er bare en bumlet og besværlig vej dertil

Anmeld

29. august 2011

Lisbeth1985

Nu sidder jeg på læsesalen med tårer i øjnene.. Sikke nogle fine ord! Tak:-) Et stort kram til dig

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Nessie skriver:

Hvor er du sød

Det er en hård tid at være igennem, men tror man kommer stærkere ud på den anden side

Vi er heldigvis nogle stykker i gruppen, der har lyslevende beviser for, at det KAN lykkes, det er bare en bumlet og besværlig vej dertil

ja og det er dejligt at se de historier med happy endings! måtte der være nogle flere af dem!!!

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Lisbeth1985 skriver:

Nu sidder jeg på læsesalen med tårer i øjnene.. Sikke nogle fine ord! Tak:-) Et stort kram til dig

og

Anmeld

29. august 2011

nielsen80

Hvor er det dog et dejligt indlæg fra dig, sidder med tårer i øjene. Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive det, det varmer mere end du kan forstille dig.

Anmeld

29. august 2011

TR

nettemor skriver:

Ja det er hvad I er!!

Jeg følger jer lidt på sidelinien og jeg må sige I er imponerende!!!

Jeg kæmper en kamp så hård og uretfærdig og går igennem de værste smerter og har mange op og ned ture. alligevel klarer I at holde humøret højt, og støtte hinanden selv om I inderst inde må syns det er hårdt og uretfærdigt når de andre bliver gravide og det endnu ikke har været jeres tur. Men I formår at sige tillykke og glæde jer på andres vegne. I formår at rejse jer op efter mislykkedes forsøg! Jeg tager virkelig hatten af for jer alle sammen! I er de moderne superkvinder!!!  

Jeg ønsker for jer alle sammen at I får jeres store ønske opfyldt for det fortjener I!

Hvor er det sødt skrevet af dig ..
Men det skal nok blive alles tur en dag ..

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

nielsen80 skriver:

Hvor er det dog et dejligt indlæg fra dig, sidder med tårer i øjene. Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive det, det varmer mere end du kan forstille dig.

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

TR skriver:

Hvor er det sødt skrevet af dig ..
Men det skal nok blive alles tur en dag ..

ja det håber jeg virkelig

Anmeld

29. august 2011

Putomanen

Hvor er det bare sødt af dig, at skrive sådan! Jeg synes, at man får rigtig meget støtte her i denne gruppe, men det er rigtig dejligt at møde nogen "udenfor", som kan forstå og respektere de ting, vi går igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.