Hvad er jeres mening om det her???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

miver

Heidi-Godsk skriver:

Svigermor syntes ikke det er nødvendigt, fordi at der ikke er tid( men jeg ved at Frederikke ofte siger hun har kedet sig derinde fordi hun ikke har noget og lege med.. svigermor har ikke legetøj)
Jeg syntes det er nødvendigt fordi Frederikke meget gerne vil have noget med..

Kh Heidi

Har du evt. sagt at din datter gir udtryk for at hun keder sig der ?Bla. fordi der ikke er legetøj osv , måske ville det hjælpe
Synes det er en mærkelig holdning hun har til det
Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

sbs78

Synes også at det er noget pjat, at hun ikke må tage nogle ting med. Vi har selv sørget for at der er legetøj mm. hos svigerforælderne. Så har de altid noget at lege med

Anmeld

14. januar 2009

Heidi.

Hej skønne piger..

Tak for jeres hjælp.. Så er det ikke mig og min mand der er helt ved siden af- Har bedt min mand tage en snak med svigermor..

Kh Heidi

Anmeld

14. januar 2009

Nadi

Jeg synes lidt din svigermor har ret, det er tit unødvendigt med alt muligt legetøj eller andre ting med når de skal ud til bedsteforældrene. De er tit beskæftiget med andre ting og leger rigtig godt. Sådan er det ihvertfald hos os.

Men på den anden side så bliver din datter måske mere tryg ved at have nogle ting med.

Synes I skal ta jer en snak med din svigermor og fortælle at det ikke er jer der presser jeres datter til at ta tingene med men at det er noget hun slev vil.

Håber I finder en løsning som passer til begge parter.

-Nadia

Anmeld

14. januar 2009

charlottekri

jeg synes også a jeres datte skal have lov til at tage noget legetøj med, når de nu ikke har noget, for der kan jo være stille perioder... Jeg behøver ikke at sende noget med min datter fordi mine forældre har gemt alle vores gamle legetøj, så der er nok at lege med. nu er hun jo heller ikke så gammel endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.