Hvad er jeres mening om det her???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er jeres mening

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.343 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Heidi.

Sagen er den at vores store datter en gang imellem sover hos min svigermor..
Når hun er derinde må hun ikke tage film eller legetøj med.. Svigermors begrundelse er at der er der ingen grund til.

Jeg ved godt det er deres hjem, men det pisser både min mand og jeg af at vores datter ikke må tage noget med dering, for hun vil nemlig gerne..

Hvad er jeres mening om det??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Honningblomst

Hvorfor synes din svigermor ikke det er nødvendigt og hvorfor synes du det er...og ikke mindst, hvad mener din datter om det??
Jeg synes på sin vis det er super dejligt at din datter har en farmor som har lyst til at hygge med hende og kan finde ud af det uden brug af diverse ting...
Den dag din datter ikke vil være der pga hun ikke må tage noget med, så kan hun jo fortælle sin farmor det og så kan det være farmor må ændre mening.
Knus..

Anmeld

13. januar 2009

Heidi.

I må gerne begrunde hvis i stemmer Andet

Anmeld

13. januar 2009

Heidi.

Eva skriver:

Hvorfor synes din svigermor ikke det er nødvendigt og hvorfor synes du det er...og ikke mindst, hvad mener din datter om det??
Jeg synes på sin vis det er super dejligt at din datter har en farmor som har lyst til at hygge med hende og kan finde ud af det uden brug af diverse ting...
Den dag din datter ikke vil være der pga hun ikke må tage noget med, så kan hun jo fortælle sin farmor det og så kan det være farmor må ændre mening.
Knus..

Svigermor syntes ikke det er nødvendigt, fordi at der ikke er tid( men jeg ved at Frederikke ofte siger hun har kedet sig derinde fordi hun ikke har noget og lege med.. svigermor har ikke legetøj)
Jeg syntes det er nødvendigt fordi Frederikke meget gerne vil have noget med..

Kh Heidi

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Svigermor syntes ikke det er nødvendigt, fordi at der ikke er tid( men jeg ved at Frederikke ofte siger hun har kedet sig derinde fordi hun ikke har noget og lege med.. svigermor har ikke legetøj)
Jeg syntes det er nødvendigt fordi Frederikke meget gerne vil have noget med..

Kh Heidi

Hvad med så bare at lade hende være der en time af gangen-smiler- så får de hyggetid og hun kommer ikke til at kede sig??

Anmeld

13. januar 2009

Pia.

jeg syntes det er noget pjat... selvfølgelig skal hun da have lov at have sine ting med .... mine børn har også et stort behøv for at have noget med sig når de skal ud...
så jeg syntes bestemt hun skal have lov....

Knus Pia.

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

jeg syntes det er noget pjat... selvfølgelig skal hun da have lov at have sine ting med .... mine børn har også et stort behøv for at have noget med sig når de skal ud...

Knus Pia.

Helt enig...

Anmeld

13. januar 2009

twinboys

PiaR skriver:

Knus Pia.

Helt enig

Anmeld

13. januar 2009

Mormilla

PiaR skriver:

Knus Pia.

Jeg er os helt enig...

Anmeld

13. januar 2009

MorCamilla

Jeg må sige at jeg er enig med de andre i at det er da noget pjat..

Mikkel har selv legetøj med om til min mor og ud til Kaspers mor, på trods af at de også har legetøj hjemme ved dem.. men han har altid et eller andet han gerne vil have med og det får han da lov til...

Kan ikke lige se, hvorfor dine børn ikke må det, må jeg nok indrømme, også især når de kommer hjem og fortæller at de har kedet sig, fordi hun ikke har noget legetøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.