er der nogen der har flyttet med de helt små???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. august 2011

signelynge

vi skal snart flytte. har en pige på 3 måneder og en på 2 år. er meget spændt på at se hvordan den store takler det så vil derfor gerne høre om der er nogen der har prøvet det??? hvordan reagerede ungerne på det???

signe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

JacobsMoar

Vi er ikke helt flyttet, men godt igang.. Lige nu sidder vi i (vores gamle) meget tomme lejlighed, på gulvet og spise pizza og ser fjernsyn, de fleste af vores ting er i det nye hus, undtagen sengene.. Indtil videre har Jacob taget det rigtig fint, men er spændt på når han skal ind og sove på sit eget, nye værelse.. - Det kunne du jo egentlig ikke bruge til ret meget

Anmeld

26. august 2011

Lise 26

jeg flyttede fra min søns far da han var kun 6 mdr, og det gik helt fint. Han sov ikke så godt den første uge, men det er der jo ingen der gør når man sover et nyt sted :-) børn så små har meget nem ved at indpasse sig, så er sikker på dine børn kommer til at klare det fint

Anmeld

26. august 2011

Sildefisk

Hejsa vi flyttede i hus da vores den store var knap 2 og den lille 9mdr. Den store synes det var spændende og reagerede kun lige den første nat, ellers har han stor nydt pladsen Vi talte meget med ham om det inden også.

Den lille reagerede overhovedet ikke

Held og lykke med det

Anmeld

26. august 2011

henh01

jeg flyttede da min datter var lige under 3 år, hun var en stor del af processen og der var ingen problemer.

Anmeld

26. august 2011

Lullaby

Ork ja. Vi flyttede 1 gang da Bella var knap et år og flyttede 2 gang da Bella var 3 år og Yazmin 8 mdr.  Vi har fået en svigermor/mor til at passe imens vi flyttede sådan så vi kunne koncentere os..

Anmeld

26. august 2011

miinimeal

jeg flyttede da min søn var 1 måned(; og han sagde intet. det var bare mere flytingen der var svar når ´man er alene mor til sådan en lille størrelse og så skulle flytte(; men det gik

Anmeld

26. august 2011

mor_sabina

Vi var så heldige kun at skulle flytte over på den anden side af hækken, bogstavelig talt. Vi bruge 1 mrd på at renovere så vi gik jo frem og tilbage og havde en rigtig nem indkøring. Der flyttede en hund ind i vores gamle hus, og det var åbenbart forståeligt for ham at der nu boede en hund. Tror også det giver sig selv når de ser alle deres ting i det nye hus? Mine erfaringer er ihvertfald kun gode

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

signelynge skriver:

vi skal snart flytte. har en pige på 3 måneder og en på 2 år. er meget spændt på at se hvordan den store takler det så vil derfor gerne høre om der er nogen der har prøvet det??? hvordan reagerede ungerne på det???

signe

Vi flyttede da Oscar var 6 mdr.. Der var ingen problem .. Sov igennem første nat faktisk

Anmeld

26. august 2011

Bshizzle

Jeg flyttede fra min søn's Far da han var ca 1 år..
Og det gik fint.. Lod dog min dreng sove inde ved mig de første par dage, så han fik masser af trykhed og jeg ikke var helt alene

Men han sov igennem første nat han sov alene på sit nye værelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.