Tulle28 skriver:
Eiii... Jamen sådan ER det jo når man er en småbørnsfamilie?!! Men selvfølgelig skal man huske at tage sig tid til også at være kærester. Det er vi rimelig gode til, men alligevel synes jeg da 90% af vores tid går til vores datter.
Tror du ikke bare han er inde i en dårlig periode? Hvis jeres dreng er lidt svær, kan jeg godt forstå det ind imellem kan virke lidt uoverskueligt, med tanke på at der er een mere i vente?

Ja ik ?
Jeg prøver os at sige at jamen alle familier har sku da problemer altså.. dårlige perioder osv.
Det er bare ligesom om han tror alle andre har det meget bedre end os 
Mest af alt føler jeg mig bare dum, at jeg er den eneste der går og syns vi har et godt forhold.. Og at jeg i de hårde tider trøster mig selv med at jeg i det mindste har det godt med manden, det har jeg så heller ik åbenbart 
Jeg ved han er inde i en dårlig periode, han har været det før men det der bekymrer mig er at han altid begynder og tvivle på os, når vi har problemer med alt andet... Og det får mig bare til at tro at der i virkeligheden må være noget om det, siden han altid ender der ...
og kan ik lade være med at spekulere på om han så bare går og holder mig for nar... 
Anmeld