Ja, så smed min kære mand lige en bombe igår.
Han kan ikke se kærligheden i vores forhold og syns det hele går op i barnegråd og dårlig økonomi. Han syns ikke vi har noget sammen mere osv.
Øh.... her går jeg så gravid i 7 måned med vores barn nr.2 og tror vi er en lykkelig familie, der holder sammen på godt og ondt.
Ja, vi har økonomiske problemer og Ja, vores søn har ofte mange dårlige perioder.....Men jeg går da hver dag og nyder livet sammen med min mand alligevel - trods vores problemer...
Det troede jeg da os han gjorde.... Og hvorfor så gå og sige jeg elsker dig, osv osv. Hvad så når vi hygger os og griner sammen er det så påtaget eller ? Elsker han mig slet ik?
Syns bare jeg er efterladt med tusind spørgsmål og en total forvirring inde i mig.... jeg mærker da kærligheden mellem os hver dag, og specielt når den lille sparker bliver jeg da mindet om hvad vi har sammen... Er det så bare mig der er indbildsk og blind?
Ved ik hvad jeg ville...... bare ud med det!
Når man er en familie, kæmper man så ikke sammen ? Man giver da ikke bare op ligesom i et almindeligt ungdoms kæresteforhold vel? Er det ik meningen at man som familie, netop har hinanden og løser problemerne sammen?
Tror bare jeg er ked af at han ikke har sagt at han har det sådan, her går jeg og tror vi er lykkelige trods alle vores problemer... Hvor føler man sig dum!
Anmeld