chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, så smed min kære mand lige en bombe igår.

Han kan ikke se kærligheden i vores forhold og syns det hele går op i barnegråd og dårlig økonomi. Han syns ikke vi har noget sammen mere osv.

Øh.... her går jeg så gravid i 7 måned med vores barn nr.2 og tror vi er en lykkelig familie, der holder sammen på godt og ondt.

Ja, vi har økonomiske problemer og Ja, vores søn har ofte mange dårlige perioder.....Men jeg går da hver dag og nyder livet sammen med min mand alligevel - trods vores problemer...

Det troede jeg da os han gjorde.... Og hvorfor så gå og sige jeg elsker dig, osv osv. Hvad så når vi hygger os og griner sammen er det så påtaget eller ? Elsker han mig slet ik?

Syns bare jeg er efterladt med tusind spørgsmål og en total forvirring inde i mig.... jeg mærker da kærligheden mellem os hver dag, og specielt når den lille sparker bliver jeg da mindet om hvad vi har sammen... Er det så bare mig der er indbildsk og blind?

Ved ik hvad jeg ville...... bare ud med det!

Når man er en familie, kæmper man så ikke sammen ? Man giver da ikke bare op ligesom i et almindeligt ungdoms kæresteforhold vel? Er det ik meningen at man som familie, netop har hinanden og løser problemerne sammen?

Tror bare jeg er ked af at han ikke har sagt at han har det sådan, her går jeg og tror vi er lykkelige trods alle vores problemer... Hvor føler man sig dum!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

B&J

Sender dig en masse krammer her fra... jeg syntes du skal få en snak med ham omkring tinge.. fordi jo man kæmper sammen når man er en familie og ikke bare smider en bombe.. men det kommer man tit til hvis man ikke kan snakke om tingene desværre

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sender dig en masse krammer her fra... jeg syntes du skal få en snak med ham omkring tinge.. fordi jo man kæmper sammen når man er en familie og ikke bare smider en bombe.. men det kommer man tit til hvis man ikke kan snakke om tingene desværre

Mange tak...

Ja, han er ikke så god til at snakke om tingene..

Forstår det bare ik, føler mig virkelig dum! Og det værste er at han skal til kæmpe fest med arbejdet på lørdag, som jeg har været ret nervøs for og det her hjælper da ikke på det!

Anmeld

26. august 2011

Livas mor

Du får en krammer herfra

Anmeld

26. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Mange tak...

Ja, han er ikke så god til at snakke om tingene..

Forstår det bare ik, føler mig virkelig dum! Og det værste er at han skal til kæmpe fest med arbejdet på lørdag, som jeg har været ret nervøs for og det her hjælper da ikke på det!

nej det kan jeg godt forstå men helt ærligt i skal snakke om det her er jer eller ikke så i ikke går i hver jeres tanker for du skal heller ikke gå og være ked af det så heller leve hver for sig

Anmeld

26. august 2011

Annette32

Men han siger jo noget nu.

I bliver nød til at snakke sammen. Det kan jo være at der ligger noget helt andet bag. At han føler sig forsømt eller at alt bare er belvet for meget fordi der mest bliver gået op i den lille ny og det barn i har i forvejen.

Har han sagt at han vil skilles ? eller at han forlader dig.

Du er i syvne måned kan du have hørt det han sagde som mere negativt end det egentlig var tiltænkt fra hans side af.

Håber I finder ud af det.

knus

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det kan jeg godt forstå men helt ærligt i skal snakke om det her er jer eller ikke så i ikke går i hver jeres tanker for du skal heller ikke gå og være ked af det så heller leve hver for sig

Nej, det kan vi ik . du har helt ret...

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Annette32 skriver:

Men han siger jo noget nu.

I bliver nød til at snakke sammen. Det kan jo være at der ligger noget helt andet bag. At han føler sig forsømt eller at alt bare er belvet for meget fordi der mest bliver gået op i den lille ny og det barn i har i forvejen.

Har han sagt at han vil skilles ? eller at han forlader dig.

Du er i syvne måned kan du have hørt det han sagde som mere negativt end det egentlig var tiltænkt fra hans side af.

Håber I finder ud af det.

knus

Ja, det kan godt være..

Det er mere at jeg ikke har bemærket at det var så slemt som han siger...

Kan godt forstå hvad du mener med når man er gravid og hormoner osv, men er sikker på jeg har forstået det som han sagde det!

Men selvfølgelig kan man os komme til at sige nogle ting forkert, men at man kan finde på at sige sådan noget uden at tænke over hvordan den anden opfatter det, forstår jeg bare ik.

For selvom vi taler om det, kommer jeg da til at have meget svært ved at tro på han overhovedet elsker mig når han sir sådan nogle ting

Anmeld

26. august 2011

Tulle28

Anonym skriver:

Ja, så smed min kære mand lige en bombe igår.

Han kan ikke se kærligheden i vores forhold og syns det hele går op i barnegråd og dårlig økonomi. Han syns ikke vi har noget sammen mere osv.

Øh.... her går jeg så gravid i 7 måned med vores barn nr.2 og tror vi er en lykkelig familie, der holder sammen på godt og ondt.

Ja, vi har økonomiske problemer og Ja, vores søn har ofte mange dårlige perioder.....Men jeg går da hver dag og nyder livet sammen med min mand alligevel - trods vores problemer...

Det troede jeg da os han gjorde.... Og hvorfor så gå og sige jeg elsker dig, osv osv. Hvad så når vi hygger os og griner sammen er det så påtaget eller ? Elsker han mig slet ik?

Syns bare jeg er efterladt med tusind spørgsmål og en total forvirring inde i mig.... jeg mærker da kærligheden mellem os hver dag, og specielt når den lille sparker bliver jeg da mindet om hvad vi har sammen... Er det så bare mig der er indbildsk og blind?

Ved ik hvad jeg ville...... bare ud med det!

Når man er en familie, kæmper man så ikke sammen ? Man giver da ikke bare op ligesom i et almindeligt ungdoms kæresteforhold vel? Er det ik meningen at man som familie, netop har hinanden og løser problemerne sammen?

Tror bare jeg er ked af at han ikke har sagt at han har det sådan, her går jeg og tror vi er lykkelige trods alle vores problemer... Hvor føler man sig dum!

Eiii... Jamen sådan ER det jo når man er en småbørnsfamilie?!! Men selvfølgelig skal man huske at tage sig tid til også at være kærester. Det er vi rimelig gode til, men alligevel synes jeg da 90% af vores tid går til vores datter.

Tror du ikke bare han er inde i en dårlig periode? Hvis jeres dreng er lidt svær, kan jeg godt forstå det ind imellem kan virke lidt uoverskueligt, med tanke på at der er een mere i vente?

Anmeld

26. august 2011

Annette32

Jeg kan godt forstå at tilliden er brudt. Og kan virkelig sagtens se det fra din side af. Det er fanme ikke noget man siget til ens kone der er gravid i 7 måned hvad bilder han sig ind.

Er han en mand eller en mus. Der er noget af det mest røvede at finde på at gå fra sin kone mens hun er gravid. så skulle man have sagt fra før at det barn blev lavet.

Ville bare lige høre om du var sikker på at det også var det han mente. Men det er du og så sidder du jo lidt i lort til halsen.

hvis ikke det hjælper at snakke sammen så skal du jo tage nogle beslutninger og mærke efter i din mave hvad der er godt for dig.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.