Babypakker - hvilke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Camillakn

HeidiØ skriver:

Matas, Babysam, Apoteket, coop (pampers) og libero

Hvordan får man den fra apoteket ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

AndreasMor84

rogerrasch skriver:

der er også pampers.. der får man bl.a blespand med også

Er det den fra Coop du mener?

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

Camillakn skriver:

Hvordan får man den fra apoteket ?

Altså jeg var egentlig bare nede for at købe alminox, så spurgte hun om jeg ikke ville ha sådan en med - så bare gå derned Du kan også godt tillade dig at spørge selv da.. Måske er det en fordel hvis de kan se du er gravid hehe..

Det er bare super at ha så mange cremer og alt muligt at vælge imellem til at starte med, så man kan finde ud af hvad man skal gå ud og bruge i dyre domme

Anmeld

26. august 2011

Camillakn

HeidiØ skriver:

Altså jeg var egentlig bare nede for at købe alminox, så spurgte hun om jeg ikke ville ha sådan en med - så bare gå derned Du kan også godt tillade dig at spørge selv da.. Måske er det en fordel hvis de kan se du er gravid hehe..

Det er bare super at ha så mange cremer og alt muligt at vælge imellem til at starte med, så man kan finde ud af hvad man skal gå ud og bruge i dyre domme

Oka, jamen så vil jeg da ned på apoteket og vise maven frem . Heh

Anmeld

26. august 2011

Moms

Hej

Tak for jeres svar - skal nok passe på

Moms

Anmeld

26. august 2011

rogerrasch

Solstråle2011 skriver:

Er det den fra Coop du mener?

det kan godt være det er coop der styre det  det ved jeg ikke hehe jeg gik bare ind på pampers hjemmeside og bestilte

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

rogerrasch skriver:

det kan godt være det er coop der styre det  det ved jeg ikke hehe jeg gik bare ind på pampers hjemmeside og bestilte

Ahh men så er det babyboxen du har fået - den man også henter i Babysam.

Anmeld

26. august 2011

rogerrasch

Solstråle2011 skriver:

Ahh men så er det babyboxen du har fået - den man også henter i Babysam.

ja det er den har så bare ikk fået hentet den endnu

Anmeld

4. september 2011

Moms

Så for søren da -

fanget af Magasinservice

Jeg bestilte min babybox og har nu modtaget VoresBørn med posten. Tænkte jo nok, at det var pga. den box, men havde ikke den store lyst eller tid til at læse magasinet, som så blev liggende i sin indpakning nogle dage.

Nu har jeg åbnet det og ser, under abonnementsbetingelser, at man blot skal opsige sit abonnement senest 5 dage efter man har modtaget magasinet. Så vidt jeg ved kom dette magasin i tirsdags, hvor jeg nemlig også modtog 2 andre blade. Derfor kan jeg huske det.

MEN - det står jo ingen steder, hvornår jeg fik det blad!!! Jeg bestilte babybox den 26. juli, på mit Oxygen Magasiner girokort står der, at det er opgjort den 18/8-2011.

Hvis jeg ikke har opsagt "til tiden" vil jeg få 5 blade i alt (betalingsperioden) á 50 kr. Det synes jeg ikke bladet er værd for mig og vil helst ikke have flere eller betale for dem.

Jeg har brugt deres hjemmeside til at opsige abonnementet - men guess what - der kommer ingen datoer frem - nogen steder i den process. Så jeg kan ikke engang lave print screen og gemme oplysninger om, at jeg har opsagt i dag.

Jeg er da helt i deres magt

Har I nogle erfaringer med firmaet og proceduren?

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.