Babypakker - hvilke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Moms

Hej,

jeg har meldt mig ind i Liberoklubben for at få deres babypakke.

Findes der andre?  Det ville da være rart at have forskellige bléer at afprøve uden at skulle købe en pakke af dem alle sammen.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

AndreasMor84

Der er Matas, Coop og Babysam..

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

Matas, Babysam, Apoteket, coop (pampers) og libero

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

Moms skriver:

Hej,

Findes der andre?  Det ville da være rart at have forskellige bléer at afprøve uden at skulle købe en pakke af dem alle sammen.

Moms

Vil lige gøre dig opmærksom på du skal huske og læse det man nu skal, inden man trykker jeg accepterer, hvis du bestiller en box fra babysam .. Jeg blev ringet op af adskillige firmaer sojm spurgte om jeg havde hentet en boks der , hvor jeg så senere fandt ud af det var fordi jeg havde sagt ja til alle mulige måtte kontakte mig .. Så skiftede jeg nr. De stoppede ikke med at ringe ..

Bare lige så du er klar over det .. Det er ellers en fin boks

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

Tilslutter mig lige "morethanperfect" og siger jep.. læs lige inden du accepeterer! Pakken er super - jeg er 7-9-13 kun blevet ringet op af Falck indtil videre, men fejer somregel bare sælgere hurtigt af!

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

HeidiØ skriver:

Tilslutter mig lige "morethanperfect" og siger jep.. læs lige inden du accepeterer! Pakken er super - jeg er 7-9-13 kun blevet ringet op af Falck indtil videre, men fejer somregel bare sælgere hurtigt af!

Åhh du er heldig .. Blev ringet op af 4 forskellige og sagde mange gange til dem jeg ikke var interreseret og de blev ved og ved og ved ..

Og det er netop så surt for pakken er jo rigtig fin !

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

morethanperfect skriver:

Åhh du er heldig .. Blev ringet op af 4 forskellige og sagde mange gange til dem jeg ikke var interreseret og de blev ved og ved og ved ..

Og det er netop så surt for pakken er jo rigtig fin !

Ej, er det rigtigt? Hvor lyder det træls!!  .. tlf. sælgere er bare slemme nogle gange - jeg havde det faktisk nærmest skidt med at feje Falck af på den måde, men jeg havde altså bare ikke lige råd til sådan noget - hvem er du egentlig blevet ringet op af?

Anmeld

26. august 2011

rogerrasch

Moms skriver:

Hej,

Moms

der er også pampers.. der får man bl.a blespand med også

Anmeld

26. august 2011

Camillakn

Hvis du syntes godt om Mam inde på facebook får du en gratis Mam sut. De er rigtig søde..

Semper babymad giver vist gratis prøver er der mener jeg flere som gør ..

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Moms skriver:

Hej,

Moms

Apoteket køre med en også... Det gjorde de hvert fald i 2009... 

Den kan først hentes når barnet er født og inden det er 1 år... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.