Dagens kunstværk :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Nessie skriver:

Åååhhh neeejj, så skal jeg da absolut ikke klage

Det er utroligt så hurtige de kan være

Der er ikke rigtig noget at gøre ved det, men bare "nyde" kunstværket lidt

Ja, de er sørme effektive de små banditter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Der er ikke noget mere praktisk sted til computere end badeværelset

Vi har ikke rigtig nogen høje steder, så lige nu står kameraet bag sofaen. Han har ikke været slem til at tage kameraet, men lige mit helt nye kamera skulle han åbenbart stolt aflevere til mor. Jeg havde det jo også nærmest klistret fast til hånden i starten

Hehe... 

Julie er altid så flink at komme med vores tlf også, efter hun ringet op til et par stykker... 

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hehe... 

Julie er altid så flink at komme med vores tlf også, efter hun ringet op til et par stykker... 

Ha ha

Daniel har da trods alt ikke ringet op til nogen endnu, men nøjes bare med at gå rundt med den og sige hej

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ha ha

Daniel har da trods alt ikke ringet op til nogen endnu, men nøjes bare med at gå rundt med den og sige hej

Hehe dejligt... Ja Julie gør virkelig alt for at finde ud af hvordan man låser tlf op... 

Min har hun dog ikke fundet ud af det endnu... hehe... Kærestens er meget nem og hun fandt hurtigt selv ud af det, et øjeblik vi ikke var opmærksomme... 

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hehe dejligt... Ja Julie gør virkelig alt for at finde ud af hvordan man låser tlf op... 

Min har hun dog ikke fundet ud af det endnu... hehe... Kærestens er meget nem og hun fandt hurtigt selv ud af det, et øjeblik vi ikke var opmærksomme... 

Daniel har også fundet ud af at låse min op, men han vil bare kigge på billedet af ham selv på skærmen
Lidt selvglad er man vel altid

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Daniel har også fundet ud af at låse min op, men han vil bare kigge på billedet af ham selv på skærmen
Lidt selvglad er man vel altid

Hehe hvor godt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.