Dagens kunstværk :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hehe man regner med de ikke laver noget når man er i bad... 

Jeg var også i bad en dag, og lod døren stå åben ud til badeværelset, så Julie kunne komme ud hvis der var noget... Hun fik transporteret vores bærbare ude på badeværelset... 

Ha ha, nej, jeg troede han så Sigurds Bjørnetime, og legede med biler

Uha, den bærbare.... det kunne godt være blevet dyrt
Men selvfølgelig skulle du bruge den i badet

Daniel kom en dag gående ud i køkkenet med mit spritnye (halvdyre) kamera (Vi har klinker i køkkenet)
Moren så lidt sjov ud i hovedet, og tog det stille og roligt fra ham. Nu er det så et sted, hvor han ikke kan nå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Nessie

Molly8 skriver:

Det var da også et skønt hvidt lærred, du havde dig der

Kh Molly

Ja, det giver da sig selv, at der manglede et billede dér

Nu får det også lov til at blive lidt, inden det bliver malet over

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Camillakn skriver:

Du må være en meget stolt mor med sådan en lille kunstner i familien Heh

Ha ha meget stolt

Så vist først lidt sjov ud i hovedet, men kom så til at grine

Anmeld

26. august 2011

3rollinger

Man skal ikke vaere vaek i mange minutter foer de finder paa loejer, he he

Min datter har kun malet paa vaeggen og gulvet én gang, og det var ikke derhjemme 

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ha ha, nej, jeg troede han så Sigurds Bjørnetime, og legede med biler

Uha, den bærbare.... det kunne godt være blevet dyrt
Men selvfølgelig skulle du bruge den i badet

Daniel kom en dag gående ud i køkkenet med mit spritnye (halvdyre) kamera (Vi har klinker i køkkenet)
Moren så lidt sjov ud i hovedet, og tog det stille og roligt fra ham. Nu er det så et sted, hvor han ikke kan nå.

Ja hun mente helt klart at vi skulle sidde med hver vores.... Tror jeg ikke lige farmand synes om... Hun satte dem også pænt ind i stuen da jeg sagde til hende at de ikke skulle være på badeværelset... 

Uh ja, kunne lige forestille mig dit ansigts udtryk... Fniis... 

Ja her har vi godt nok også kameraet til at ligge højt, for ellers snupper hun det... 

Anmeld

26. august 2011

Nessie

3rollinger skriver:

Man skal ikke vaere vaek i mange minutter foer de finder paa loejer, he he

Min datter har kun malet paa vaeggen og gulvet én gang, og det var ikke derhjemme 

Ups  Men så slap I da for at male om hjemme

Daniel har en enkelt gang tegnet med en rød farve på en kuffert, og troede egentlig ikke han kunne finde på det mere, men snydt igen mor

Han plejer at lege stille og roligt mens jeg er i bad. Ja, det gjorde han selvfølgelig også

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Ja hun mente helt klart at vi skulle sidde med hver vores.... Tror jeg ikke lige farmand synes om... Hun satte dem også pænt ind i stuen da jeg sagde til hende at de ikke skulle være på badeværelset... 

Uh ja, kunne lige forestille mig dit ansigts udtryk... Fniis... 

Ja her har vi godt nok også kameraet til at ligge højt, for ellers snupper hun det... 

Der er ikke noget mere praktisk sted til computere end badeværelset

Vi har ikke rigtig nogen høje steder, så lige nu står kameraet bag sofaen. Han har ikke været slem til at tage kameraet, men lige mit helt nye kamera skulle han åbenbart stolt aflevere til mor. Jeg havde det jo også nærmest klistret fast til hånden i starten

Anmeld

26. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

haha

Vores (eller min kærestes) den store lavede også et smukt kunstværk sidste sommer. Hele den nykalkede hvide husmur, var fint dekoreret, fra den ene ende af huset, til den anden i farvelade. Og bonussen, da jeg gik og betragtede det smukke kunstværk, var da jeg fik øje på havemøblerne! De var sørme blevet helfarvet i alle regnbuens farver. Haha og alt det skete i løbet af 10 min hvor jeg var inde i køkkenet, efter et glas vand til tøsen.

Anmeld

26. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Dette er hvad Daniel fik tiden til at gå med, mens jeg var i bad

Jeg troede han så Ramasjang, og legede med biler

Nå ja, og så lige et billede af "mesteren" selv, taget for et par uger siden i Søndervig

haha

Vores (eller min kærestes) den store lavede også et smukt kunstværk sidste sommer. Hele den nykalkede hvide husmur, var fint dekoreret, fra den ene ende af huset, til den anden i farvelade. Og bonussen, da jeg gik og betragtede det smukke kunstværk, var da jeg fik øje på havemøblerne! De var sørme blevet helfarvet i alle regnbuens farver. Haha og alt det skete i løbet af 10 min hvor jeg var inde i køkkenet, efter et glas vand til tøsen.

Anmeld

26. august 2011

Nessie

sommerbarn<3 skriver:

haha

Åååhhh neeejj, så skal jeg da absolut ikke klage

Det er utroligt så hurtige de kan være

Der er ikke rigtig noget at gøre ved det, men bare "nyde" kunstværket lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.