Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de lækre! Hvor er drengenes far fra?
Svenne skriver: Hvor er de lækre! Hvor er drengenes far fra?
sarahb skriver: Min mands forældre er fra Pakistan, så vores unger er en skøn blanding
Min mands forældre er fra Pakistan, så vores unger er en skøn blanding
Okay, skønne er de hvertfald!! Min søns far er nemlig også mørk i huden, men han har også kun arvet de mørke øjne og hår - og så min lyse hud
sarahb skriver: BILLEDERHer Rosa, Så kommer der billedespam...Er de ikk dejlige..
BILLEDERHer Rosa, Så kommer der billedespam...Er de ikk dejlige..
haps haps haps haps haps
Med eller uden kran-kæmpe-orange ting og med eller uden delning af det man spiser så er de da lige til at spise
Svenne skriver: Okay, skønne er de hvertfald!! Min søns far er nemlig også mørk i huden, men han har også kun arvet de mørke øjne og hår - og så min lyse hud
sarahb skriver: Tak Det er sjovt for min mand er meget mørk, men mine børn hud er bare så lys...
Tak Det er sjovt for min mand er meget mørk, men mine børn hud er bare så lys...
Det er det samme her... Min kæreste er fra Sri Lanka, så han er også ret mørk... Men det har ikke smittet meget af
Svenne skriver: Det er det samme her... Min kæreste er fra Sri Lanka, så han er også ret mørk... Men det har ikke smittet meget af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128