På opfordring Af Rosa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

bullerbassen

sarahb skriver:

Alle der ikk hedder Rosa, må også gerne ytre sig herinde på min tråd

Og tusinde tak!

hi hi  ærgeligt man ikke har en datter man kan gifte væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

sarahb

bullerbassen skriver:

hi hi  ærgeligt man ikke har en datter man kan gifte væk.

hahahhaahahha... hvor godt

Anmeld

26. august 2011

3rollinger

Ihh altsaa, de oejne. Nu har jeg giftet mig med en spanier for at kunne lave de oejne. Og godt nok bliver oejnene moerkere og moerkere for hvert barn vi faar (1. blaa, 2. groenne, 2, brungroenne), men saadan nogen skoenne brune daadyroejne, det er umuligt. 

Smukke, smukke drenge 

Anmeld

26. august 2011

sarahb

3rollinger skriver:

Ihh altsaa, de oejne. Nu har jeg giftet mig med en spanier for at kunne lave de oejne. Og godt nok bliver oejnene moerkere og moerkere for hvert barn vi faar (1. blaa, 2. groenne, 2, brungroenne), men saadan nogen skoenne brune daadyroejne, det er umuligt. 

Smukke, smukke drenge 

wow, hvor vildt.. så forskellige øjne.. MUMS.. Jeg ville ønske jeg kunne lave en med mine grønne øjne og faren mørke hud, men det er blevet lige omvendt. Men tilfreds er jeg i hvert tilfælde

Anmeld

26. august 2011

3rollinger

sarahb skriver:

wow, hvor vildt.. så forskellige øjne.. MUMS.. Jeg ville ønske jeg kunne lave en med mine grønne øjne og faren mørke hud, men det er blevet lige omvendt. Men tilfreds er jeg i hvert tilfælde

Ja, man ved aldrig hvad man faar.

Jeg havde ogsaa en idé om en lyshaaret datter med de stoore brune oejne og en hel moerk dreng med lyseblaa oejne.

Men min datter har brunt haar og blaa oejne og min soen er et typisk dansk barn med groenne oejne. Troede ikke engang en moerk spanier kunne saa lyst et barn. Saa jeg siger altid det er den rumaenske maelkemands barn.  

Men de er smukke alligevel, med deres helt egne farver 

Anmeld

26. august 2011

sarahb

3rollinger skriver:

Ja, man ved aldrig hvad man faar.

Jeg havde ogsaa en idé om en lyshaaret datter med de stoore brune oejne og en hel moerk dreng med lyseblaa oejne.

Men min datter har brunt haar og blaa oejne og min soen er et typisk dansk barn med groenne oejne. Troede ikke engang en moerk spanier kunne saa lyst et barn. Saa jeg siger altid det er den rumaenske maelkemands barn.  

Men de er smukke alligevel, med deres helt egne farver 

hahahaha... hvor sjovt...
Ja de er jo fantastiske uanset hvad

Anmeld

26. august 2011

sne190810

sarahb skriver:

tak søde..
Jamen hvornår har du tid, nu er Sne jo i VS ikk?

Jo. Men er ikke så hys med hun skal derned hver dag ..  men altså jeg starter i skole her på mandag, og jeg ved at jeg ca. har en fridag om ugen gennemsnitlig. f.eks. næste uge har jeg fri onsdag ..

Anmeld

26. august 2011

sarahb

sne190810 skriver:

Jo. Men er ikke så hys med hun skal derned hver dag ..  men altså jeg starter i skole her på mandag, og jeg ved at jeg ca. har en fridag om ugen gennemsnitlig. f.eks. næste uge har jeg fri onsdag ..

jamen min mand er på kursus, så skal vi sige onsdag. Det skal bare være om formiddagen fordi isaac har sidste dag i dp der, så vi skal nok til afskeds halløj...

Anmeld

26. august 2011

sne190810

sarahb skriver:

jamen min mand er på kursus, så skal vi sige onsdag. Det skal bare være om formiddagen fordi isaac har sidste dag i dp der, så vi skal nok til afskeds halløj...

årh, har lig været inde for at dobbelt tjekke.  det er først næste uge IGEN at jeg har fri onsdag. Der har jeg så til gengæld fri både onsdag og torsdag

Anmeld

26. august 2011

sarahb

sne190810 skriver:

årh, har lig været inde for at dobbelt tjekke.  det er først næste uge IGEN at jeg har fri onsdag. Der har jeg så til gengæld fri både onsdag og torsdag

oki, det prøver jeg lige at kigge på med planerne osv søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.