Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

MelikkazMoar

norenberg skriver:

alle 3 unger fik dem samtidig og var hhv. 5 år, 9 mdr og 1 måned og de får dem helt sikkert ikke igen de havde flere hundrede og han den dag i dag massere store ar, og min datter har et varigt minde i panden på størrelse med en 25 øre...øv øv

ja det er øv.. hold op det må da være hårdt med 3 stk. skoldkoppede syge børn på samme tid !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MelikkazMoar

Aisha skriver:

Jeg har en datter på 7 år og en søn på 11 måneder der stadig ikke har fået skoldkopper. Så hvis i bliver smittet må du meget gerne sende nogle til min datter, Så hun ikke får dem når hun bliver teenager. (staves??)

det kan jeg godt orstå.. lover a sende dem hvis de kommer

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

DAs mor skriver:

David var 2½ år - og han fik maaaaange! Men de var væk efter en uge heldigvis...

Dejligt

Anmeld

29. august 2011

norenberg

MelikkazMoar skriver:

ja det er øv.. hold op det må da være hårdt med 3 stk. skoldkoppede syge børn på samme tid !

ja det var det også, der var skrig og skrål konstant døgnet rundt i en uge fordi det kløede og gjorde så ondt, og så gik der betændelse i de fleste af dem...

Anmeld

29. august 2011

MelikkazMoar

norenberg skriver:

ja det var det også, der var skrig og skrål konstant døgnet rundt i en uge fordi det kløede og gjorde så ondt, og så gik der betændelse i de fleste af dem...

Små stakler ..

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Min datter var næsten 3 år da hun fik dem. Hun var meget mildt ramt (måske 50 knopper da det var værst) De kløede ikke så meget og var væk på en uges tid. Vi købte sådan noget til at sprøjte på (på appoteket)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager & invitationer

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

Min datter var 3 og fik lidt på på maven, ingen feber ingen ting, gik en uges tid så var der sår på og hun var afsted igen.

Knægten var 1½ tror jeg, fik 10-12 blærer på skulderen, han kløede ikke i dem, han havde ikke feber eller noget, en uges tid og han var i dagpleje igen.

Jeg havde selv helvedes ild da tøsen var under et år, og hun blev IKKE smittet, og min far har haft helvedes ild, og stadig blev hun ikke smittet, så ikke alle lader sig få det af folk med helvedesild

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.