Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. august 2011

MelikkazMoar

Hej Piger,

jeg har lige et spørgsmål, hvornår fik jeres børn skoldkopper?

min søster har fået et udbrud af helvedsild, på ryggen. og lægerne siger at min datter på  3 måneder højst sandsyneligt får skoldkopper inden længe pga. min søsters udbrud.

men så er det jo overstået, bare det ville komme og forsvinde inden hendes dåb, den 25 sep. for hvis hun får dem nu, kan hun jo heller ik rigtig klø huld på det, det er vel en god ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

MelikkazMoar

MelikkazMoar skriver:

Hej Piger,

jeg har lige et spørgsmål, hvornår fik jeres børn skoldkopper?

min søster har fået et udbrud af helvedsild, på ryggen. og lægerne siger at min datter på  3 måneder højst sandsyneligt får skoldkopper inden længe pga. min søsters udbrud.

men så er det jo overstået, bare det ville komme og forsvinde inden hendes dåb, den 25 sep. for hvis hun får dem nu, kan hun jo heller ik rigtig klø huld på det, det er vel en god ting?

Anmeld

26. august 2011

twinboys

Mine drenge gik i børnhave da de fik det og de har begge haft det 2 gange hver og ja du læste rigtigt... og de får det sikkert også 3. gang...

De havde nemlig kun 5-6 knopper og hvis man ikke får over 10 kan man få det igen og anden gang fik de også kun 5 og 6 stk...

Har også hørt hvis babyer får det tidligt så kan de også tage 2 omgange af dem...

Majbritt

Anmeld

26. august 2011

MelikkazMoar

twinboys skriver:

Mine drenge gik i børnhave da de fik det og de har begge haft det 2 gange hver og ja du læste rigtigt... og de får det sikkert også 3. gang...

De havde nemlig kun 5-6 knopper og hvis man ikke får over 10 kan man få det igen og anden gang fik de også kun 5 og 6 stk...

Har også hørt hvis babyer får det tidligt så kan de også tage 2 omgange af dem...

Majbritt

okay, troede enlig kun det var én gang.. men ja, det giver jo mening a hvis der ikke er mange kan de komme igen..

Anmeld

26. august 2011

twinboys

MelikkazMoar skriver:

okay, troede enlig kun det var én gang.. men ja, det giver jo mening a hvis der ikke er mange kan de komme igen..

Så bliver i smittet så kommer vi fluks....

Anmeld

26. august 2011

MelikkazMoar

twinboys skriver:

Så bliver i smittet så kommer vi fluks....

hihihi .. i skal være så velkomne

Anmeld

26. august 2011

twinboys

MelikkazMoar skriver:

hihihi .. i skal være så velkomne

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

29. august 2011

norenberg

alle 3 unger fik dem samtidig og var hhv. 5 år, 9 mdr og 1 måned og de får dem helt sikkert ikke igen de havde flere hundrede og han den dag i dag massere store ar, og min datter har et varigt minde i panden på størrelse med en 25 øre...øv øv

Anmeld

29. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har en datter på 7 år og en søn på 11 måneder der stadig ikke har fået skoldkopper. Så hvis i bliver smittet må du meget gerne sende nogle til min datter, Så hun ikke får dem når hun bliver teenager. (staves??)

Anmeld

29. august 2011

LinLin

David var 2½ år - og han fik maaaaange! Men de var væk efter en uge heldigvis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.