Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du kan sagtens have mens smerter og være gravid samtidig Så vi hepper på æggebasserne
Hvornår skal du teste?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Du kan sagtens have mens smerter og være gravid samtidig Så vi hepper på æggebasserne Hvornår skal du teste?
Ja i Know, men kender bare den her ''smerte''Har test dag/blodprøve dag på klinikken den 31/8
Kruse90 skriver: Ja i Know, men kender bare den her ''smerte''Har test dag/blodprøve dag på klinikken den 31/8
Puha det er bare sååååå hårdt at vente Jeg krydser for at det ikke er rigtige mens smerter, men selvfølgelig er der en risiko for at forsøget er mislykkedes
Mi skriver: Puha det er bare sååååå hårdt at vente Jeg krydser for at det ikke er rigtige mens smerter, men selvfølgelig er der en risiko for at forsøget er mislykkedes
Ja det er derHåber ikke det sker igen.
Øv, det er jeg ked af at høre! Jeg sender dig en masse varme tanker og .
Øv altså - HÅber ikke at det er smerter på den måde
Krydser alt hvad jeg kan.
Kruse90 skriver: Ja, jeg har haft mens smerter on and off de sidste to dage.Så er ikke i så godt humørØV
Ja, jeg har haft mens smerter on and off de sidste to dage.Så er ikke i så godt humørØV
Det er helt normalt efter alle de dage med crinone!!!
Krydser fingre for for jer søde!!!
Hej søde
Ville bare lige fortælle at jeg havde mange mens smerter i ugen op til at jeg skulle teste... 1 test var negativ og dagen efter positiv...
stadig herfra og op med humøret og tænk gode tanker
øv.. kan godt forstå at humøret så ikke er helt i top.
for at det er din livmorder som vokser lidt i stedet for og du står med en positiv test om en lille uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128