Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg har haft mens smerter on and off de sidste to dage.Så er ikke i så godt humørØV
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Ja, jeg har haft mens smerter on and off de sidste to dage.Så er ikke i så godt humørØV
Ejjjj skat .
Lad os håbe at det er en baby der laver ulykker derinde istedet for mens!!
Der er da stadig 6 dage til din testdag er der ikke??
ØV...
Jeg havde altså rigtig mange mens smerter ugen forinden jeg testede positiv og et par uger efter, sådan virkelig at hver gang tænkte jeg, nu mister jeg Men, det var alt perfekt...
Skal vi ikke for den bliver væk, og det bare er din krop der gør klar til en baby...
FrkLarsen skriver: Ejjjj skat . Lad os håbe at det er en baby der laver ulykker derinde istedet for mens!! Der er da stadig 6 dage til din testdag er der ikke??
Jo det er der.Sidste gang kom den jo 3 dage før tid
Fru Aagaard skriver: ØV... Jeg havde altså rigtig mange mens smerter ugen forinden jeg testede positiv og et par uger efter, sådan virkelig at hver gang tænkte jeg, nu mister jeg Men, det var alt perfekt... Skal vi ikke for den bliver væk, og det bare er din krop der gør klar til en baby...
Jo lad og håbe og krydse.Men der er desværre ikke meget gejst i mig mere
Sødeste... Du må ikke give op!! Det kan jo også være ligamentsmerter.. Den er der!! Det er jeg sikker på
Håber og ønsker at det er den lille spire der laver trommerum i maven.
for at mens ikke kommer, men derimod en fin positiv test!
merichs skriver: Håber og ønsker at det er den lille spire der laver trommerum i maven. for at mens ikke kommer, men derimod en fin positiv test!
HÅber du får ret
Lisbeth1985 skriver: Sødeste... Du må ikke give op!! Det kan jo også være ligamentsmerter.. Den er der!! Det er jeg sikker på
men det er så svært at holde modet oppe, når det mærkes fuldstændig lige som sidste forsøg hvor mens kom efter 3 dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128