Snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

vi har heller ik sagt at hun skal sige ja eller nej...

det var faktisk et tilfælde vi kom til at snakke om det... der var babyer i tvet og så sage vi bare sådan for sjov (til den ældste) kunne det ik være sjovt at få en baby mere... så vores spørgsmål var faktisk ik rettet mod hende... men jeg skal da lige love for at reaktionen kom fra hende....

vi havde nu heller INGEN plan om at hun skulle vide noget før hun selv spørgte ind til maven...

men det er mere det at hun reager sådan... ved slet ik om jeg tør få en hvis hendes reaktion er sådan når babyen er født også

Nå, godt - det lød bare, som om I gik og snakkede med hende om det jævnligt.

Selvfølgelig tør du få et barn mere - turde du LADE VÆRE med at få en pga. en 4-årigs udbrud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Nå, godt - det lød bare, som om I gik og snakkede med hende om det jævnligt.

Selvfølgelig tør du få et barn mere - turde du LADE VÆRE med at få en pga. en 4-årigs udbrud?

hehe ja kan godt se på mit indlæg at jeg har fået det til at lyde sådan... UPS...

jeg ved det faktsik ik... tror min frygt bunder i at jeg ik ved om hun stopper med sine græde ture når babyen først er født... fordi hun kan VIRKELIG græde.... hun er et meget følsomt barn... vi snakker følser UDEN på tøjet.... har hun været siden hun startede i børnehaven....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.