Diana/Claus skriver:
Det var så let, det alt for nemt bare og sige man afliver den der er jo en grund til vi anskaffer os de dejlige små dyr... Men pas på men alt for mange nye regler når den altid har haft fri tøjler det svært for en voksen kat at lære nye ting, vi har 2 katte nu har haft 3 men den døde desværre i sommers og så har vi en hund os og får en baby i næste måned og vores katte gør hvad der passer dem de er alle steder og det jeg lige glad med jeg tørre bare af oftere og støvsuger hver dag, vi har prøvet at lære dem at de ikke måtte være på køkkenboret da vi flyttet her til men vi brugte alt for meget energi på hvad de måtte og ikke måtte og var for meget efter dem og så snart vi vender ryggen til jamen så gør de det jo alligevel det er jo kattes natur og være allesteder men kan lære sine katte det og de gør det ikke når man er til stede men lige så snart man ikke er der så gør de det alligevel så vi opgav og har nu de dejligste 2 katte som er nogen rigtig bisser og gør hvad det vil og hygger sig.
Held og lykke med det lille pus håber den kan vende sig til ham for det er jo mange år du har haft den så det ville være trist og skulle af med den...
det lyder som nogle rigtig dejlige katte du har

Nej jeg helelr ikk af med den.. at aflive den er også sidste mulighed, Kan bare ikk klare at de at den har det så skidt mere

Men nu prøver vi det og ellers må den få en ny familie... selv om det vil jeg nu også nødigt
Anmeld