Har I styr på vintertøjet til bebserne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

DK

Vi har en grøn Molo til Richard i str. 80. Helt ny, købte den sidste vinter mens jeg stadig var gravid Desværre kan han vist ikke passe den til vinter, da han bruger str. 80 nu, så vi har vist bestemt os for at købe en Didriksons Kilmanjaro flyverdragt i grafite-grå/sort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

inpe

jeg har slet ikke styr på vintertøjet, troede jeg havde noget fra storesøsten lillepigen kunne bruge, men det er for stort, så mangler både fleecedragt her til efteråret og en flyverdragt til, når det bliver rigtig koldt, fleecen i str. 62 og flyverdragten i str. 68

Anmeld

9. september 2011

Gokhanozen

hej jeg har en molo flyverdragt til salg med elefant hue og  luffer til .. str 86 stort.. hvis nogen sku vær intresseret skriv pb så sender jeg billeder afsted

Anmeld

12. september 2011

LC

Min datter har 2 flyverdragter en fra Mikk-line og en fra Ticket-to-heaven. Synes de er super gode begge to.

Kan kun anbefale at købe en rigtig god flyverdragt, ikke noget med at sparre og købe en billig model, specielt ikke når de kun kravler... Man bliver jo langt hurtigere kold af at sidde på jorden frem for når man kan gå.

Men man kan sagtens købe en brugt, hvis man ikke vil ud og ofre alt for mange penge på en flyverdragt.. Når det er de helt små størrelser bliver de alligevel ikke særlig slidte, så jeg vil ikke mene at det gør noget at man køber en billig brugt, hvis bare det er et ordentligt mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.