Har I styr på vintertøjet til bebserne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Malonde1985

Jeg er kommet frem til at min lille Mathias på snart 7 mdr skal ha flyverdragt, en god en! Han kommer jo til at kravle og sidde meget på den kolde jord. Han bliver 1 år til februar, så han går formentlig ikke hertil vinter.

Men aner ikke hvilken flyverdragt det skal være...?? Skal den være ny eller brugt? Hvilket mærke?

Har I andre med småbebser styr på hvad I vil klæde jeres bebser i hertil vinter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

L.J.L

Malonde1985 skriver:

Jeg er kommet frem til at min lille Mathias på snart 7 mdr skal ha flyverdragt, en god en! Han kommer jo til at kravle og sidde meget på den kolde jord. Han bliver 1 år til februar, så han går formentlig ikke hertil vinter.

Men aner ikke hvilken flyverdragt det skal være...?? Skal den være ny eller brugt? Hvilket mærke?

Har I andre med småbebser styr på hvad I vil klæde jeres bebser i hertil vinter??

Vores søn gik heller ikke sidste vinter, så vi købte en god brugt Molo flyverdragt til ham, som han kunne kravle rundt i. Det var dog begrænset hvor meget han kunne bevæge sig i den, så den var stadig som ny efter vinteren

Vil foreslå dig at købe nrugt, der er rigtig mange gode brugt dragter, som kun er brugt få mdr, og man sparer nemt halvdelen ved at købe brugt.

I år har vi også købt brugt, har fået to fine flyverdragter til omkring 300,-

Anmeld

25. august 2011

GitteC78

Du kan også vælge at købe en billig flyverdragt fra f.eks. Bilka eller Føtex. Jeg har købt en fin flyverdragt til 250 kr i Bilka, som er super varm.  og så til billige penge.

Anmeld

7. september 2011

lillelunasmor

Jeg anbefaler hummels baby model. Jeg er ret kræsen hvad angår tøj til ungerne og HUmmel levede fuldt om til mine standarder. Den har indbygget elefanthue, ekstra fleece lukning ved hals, kan tåle at blive vasket og komme i tørreskab, er Meget slidstærk (kan ikke se på stoffet at ungen har lagt i alt muligt og kravlet rundt på jorden. Dobbeltlynlås så den er nem at komme i, både hætte og indbygget elefanthue kan tages af også er der fingerløse handsker med til som sidder i små lommer på ærmerne.  

fandt den brugt og slap for 400 kr for en i en god stand og pengene er godt lagt ud da du føler god samvittighed. Håber vi finder den samme i drengefarver til nr 2.

kh Usha (snart mor til 2.)

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Malonde1985 skriver:

Åhhh jeg er også i vildrede mht. flyverdragt.

Isabella bliver et år her til oktober og kravler ikke helt endnu. Hun går ej heller endnu. Vi har tænkt at købe en Molo-flyverdragt til hende - faderen har forelsket sig i en af dem.

Anmeld

7. september 2011

morethanperfect

Vi har lige købt flyverdragt til Oscar som blir et år til November ..

Vi har købt burberry .. Har hørt meget godt om deres flyverdragter

Anmeld

7. september 2011

Gokhanozen

heyyy:9

har købt fra ny en molo flyverdragt til mig søn er super glad for den er pengene værd men  nu kan jo min søn gå så det er svært a det blir slidt...

held og lykke håber du finder det som passer til din unge knus her fra

Anmeld

7. september 2011

Lise

Jeg har en næsten ubrugt Hummel flyverdragt i grøn str 74 til salg. Den er så lækker, og den er ny at se på. Hvis nogen skulle være interesseret

Anmeld

7. september 2011

maria_wlt

GitteC78 skriver:

Du kan også vælge at købe en billig flyverdragt fra f.eks. Bilka eller Føtex. Jeg har købt en fin flyverdragt til 250 kr i Bilka, som er super varm.  og så til billige penge.

Det gjorde vi også til Tristan.. Varm og dejlige var han.. Og så kan man bevæge sig...

Anmeld

7. september 2011

Lise

Lise skriver:

Jeg har en næsten ubrugt Hummel flyverdragt i grøn str 74 til salg. Den er så lækker, og den er ny at se på. Hvis nogen skulle være interesseret

Bil'der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.