Skifte sundhedsplejerske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Zafir

serinasmor skriver:

så har hun da heldigvis ikke meget tid til kontakt med de nybagte mødre og kommer derfor ikke med ud

Njet!!! Det er også den gode ting ved det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan vist se jeg må fatte knoglen og ringe til kontoret. Må indrømme jeg synes det er svært. Men jeg kan altså bare ikke lide hende.. Jeg føler ikke hun interesserer sig for vores barn, hun kommer altid for sent og hun er her max 30 minutter, så det er bestemt ikke her forsinkelsen kommer fra.. Det virker så forhastet.

Jeg synes bare det er svært.. Jeg tror det er hende der skal stå for vores mødregruppe, som endnu ikke er startet..

Anmeld

24. august 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet at skifte sundhedsplejerske?

Jeg bryder mig ikke om hende vi har, hun virker slet ikke interesseret i vores barn. Hun har været her 3 gange, og har ikke engang spurgt til barnets navn. Er det ikke mystisk?

Jeg synes heller ikke jeg får nogle informationer fra hende, ud over hun minder mig om d-dråber hver gang.. Hun kommer bare og måler og vejer, og så går hun igen. Jeg føler ikke jeg har kemi med hende, og det synes jeg er vigtigt.

Har i oplevet noget lignende, og hvad gjorde i?

Der kan svares anonymt.

-Ano 1

Jeg skiftede engang med Laura - var glad for at jeg gjorde det. For fandt hurtigt ud af det var sundhedsplejersken den var gal med og ikke mig.

Så skift du bare, du behøver ikke engang konfrontere din sp med det - du ringer bare til kontoret.

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Tina&Laura skriver:

Jeg skiftede engang med Laura - var glad for at jeg gjorde det. For fandt hurtigt ud af det var sundhedsplejersken den var gal med og ikke mig.

Så skift du bare, du behøver ikke engang konfrontere din sp med det - du ringer bare til kontoret.

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Tina&Laura skriver:

Hvem havde du?

Anmeld

24. august 2011

SjeBets

jeg skiftede med den bette, men da jeg ringede til deres kontor fik jeg at vide at man fik EN sundhedsplejerske, og hvis man ikke ville have hende, så kunne de ikke garantere en ny. jeg fik dog en ny, nok fordi at andre havde ligende klager over den her SP

Anmeld

24. august 2011

Tina&Laura

AnneBJ skriver:

Hvem havde du?

Jeg havde en der hed Anne.

Anmeld

24. august 2011

TaAsJu

Kan også kun anbefale dig at skifte.. Jeg har ikke prøvet en dårlig en, men hende jeg havde i den korte tid jeg var i dk var fantastisk..

det er ens valg at skifte hvis man ikke kan lide hende. Du bestemmer hvem der kommer i dit hjem og røre ved dit barn

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Tina&Laura skriver:

Jeg havde en der hed Anne.

Nåh så er det ikke den samme osm mig

Anmeld

24. august 2011

TbCp

Ud med hende!

Første gang vores sp var på besøg forklarede hun at hvis vi ikke syntes om hende, der ingen kemi var eller lign. så måtte vi gerne bede om en ny..

Så det er altså en mulighed! Og det synes jeg du skal benytte dig af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.