Skifte sundhedsplejerske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.076 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet at skifte sundhedsplejerske?

Jeg bryder mig ikke om hende vi har, hun virker slet ikke interesseret i vores barn. Hun har været her 3 gange, og har ikke engang spurgt til barnets navn. Er det ikke mystisk?

Jeg synes heller ikke jeg får nogle informationer fra hende, ud over hun minder mig om d-dråber hver gang.. Hun kommer bare og måler og vejer, og så går hun igen. Jeg føler ikke jeg har kemi med hende, og det synes jeg er vigtigt.

Har i oplevet noget lignende, og hvad gjorde i?

Der kan svares anonymt.

-Ano 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nettemor

har ikke oplevet det. tværtimod havde vi en fantastisk sp
hun spurgte om vores tanker og følelser og rytmen i familien og havde god tid til at svare på vores spørgsmål. og det virkede altid som om hun kunne huske præcis hvad vi havde snakket om sidste gang og fulgte op på det(ved godt hun skriver det op og bare læser det igennem inden hun kommer men det var alligevel dejligt)
jeg syns at hvis du ikke er tilfreds og du ikke er tryg ved at spørge hende til råds osv skal du snakke med kontoret om få en anden. det gjorde en i min mødregruppe og det var ikke noget problem. det har de sikker prøvet før. det er jo ikke alle der passer sammen og kan gøre være at andre syns hun er rigtig god

Anmeld

24. august 2011

Rosa

Jeg synes absolut du skal skifte. Jeg havde den samme oplevelse de første mange gange vores kom og det var først til allersidst hvor hun fik overdraget noget af al sit ekstraarbejde at hun begyndte at vise overskud og interesse. Det er for lang tid at vente på at hun måske ændrer sig, så havde jeg stået i den situation igen havde jeg absolut skiftet! 

Knus 

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Jeg har!!

Og jeg skiftede ikke - af høflighed! Hun er ok nu, men ikke en jeg ville kunne fortælle hvis jeg har det svært. Så ville jeg bruge egen læge. Fordi jeg er så glad for ham, har jeg valgt at tage SP som hun er, og brugen lægen hvis der er problemer!

Jeg synes du skal finde din løvemor frem og ringe til SP kontoret og bede om en ny. Alene det, at hun ikke spørger om barnets navn er nok til at argumentere for hendes uinteresse!

Anmeld

24. august 2011

Rosa

AnneBJ skriver:

Jeg har!!

Og jeg skiftede ikke - af høflighed! Hun er ok nu, men ikke en jeg ville kunne fortælle hvis jeg har det svært. Så ville jeg bruge egen læge. Fordi jeg er så glad for ham, har jeg valgt at tage SP som hun er, og brugen lægen hvis der er problemer!

Jeg synes du skal finde din løvemor frem og ringe til SP kontoret og bede om en ny. Alene det, at hun ikke spørger om barnets navn er nok til at argumentere for hendes uinteresse!

Enig!!!

Anmeld

24. august 2011

Zafir

Jeg havde en helt frygteligt én til at starte med da Idun var lille Ja altså værre end du beskriver der. Hun var her én gang. - så nægtede jeg bare at hun skulle sætte ben i mit hjem igen.

Så jeg ringede til kommunen og fik så en anden én. Hun var MÆGTIG sød, men blev desværre langtidssygemeldt!! ARGH . Så orkede jeg ikke at prøve en ny og endte uden SP.

Med Frigg har jeg fået en rigtig sød en fra starten og hende den helt frygtelige, er blevet leder af SP'erne

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

Zafir skriver:

hende den helt frygtelige, er blevet leder af SP'erne

så har hun da heldigvis ikke meget tid til kontakt med de nybagte mødre og kommer derfor ikke med ud

Anmeld

24. august 2011

<3

Ut mæ hende! Alle fortjener en sp som de kan og som er interesseret i en. Vores mødte vi på gaden og hilste pænt på og hun kunne altid huske hvornår vi skulle mødes og hvad vi havde snakket om sidst osv.

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

mrs X skriver:

Ut mæ hende! Alle fortjener en sp som de kan og som er interesseret i en. Vores mødte vi på gaden og hilste pænt på og hun kunne altid huske hvornår vi skulle mødes og hvad vi havde snakket om sidst osv.

Anmeld

24. august 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet at skifte sundhedsplejerske?

Jeg bryder mig ikke om hende vi har, hun virker slet ikke interesseret i vores barn. Hun har været her 3 gange, og har ikke engang spurgt til barnets navn. Er det ikke mystisk?

Jeg synes heller ikke jeg får nogle informationer fra hende, ud over hun minder mig om d-dråber hver gang.. Hun kommer bare og måler og vejer, og så går hun igen. Jeg føler ikke jeg har kemi med hende, og det synes jeg er vigtigt.

Har i oplevet noget lignende, og hvad gjorde i?

Der kan svares anonymt.

-Ano 1

Ring til sundhedsplejehuset, eller hvad det nu hedder der hvor du bor, og bed om en ny sundhedsplejerske. Det står dig frit for

Min sunghedsplejerske er den bedste i verden og nøj hvor jeg tudede (selv hun fik tårer i øjnene) ved sidste besøg! Hun var her ofte i en time eller mere og vi snakkede meget om, hvordan jeg havde det osv. Og hun var/er i den grad interesseret i vores dreng, og har altid sagt, at han er for lækker, dejlig, fremmelig osv.

Så genkender bestemt ikke din beskrivelse, så ny sundhedsplejerske til dig ASAP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.