Jeg syntes det er et rigtigt godt program, netop fordi familierne er sig selv og virker ægte. Tilrettelæggerne har været ret gode til at vælge nogle meget forskellige familier, det er den del jeg bedst kan lide at se. Altså at man kan leve på mange forskellige måder, være anderledes familier og stadig havde det godt og have velfungerende børn.
Jeg forstår godt de famlier der springer fra og jeg ville aldrig selv stille op til noget tilsvarende, men alligevel syntes jeg det er ærgerligt at der er nogen der er sprunget fra. Jeg syntes jo jeg kender dem lidt og deres fortælling mangler i programmet.
Min ældste datter er fra 2001 og er jo tæt på de seriens børn i alder så det er også sjovt at se hvor ens og alligevel hvor forskellige børn er på samme alderstrin.
Jeg syntes bare at der godt kunne være to afsnit mere af serien hvert år. Der er for få, og så kunne jeg godt tænke mig et afsnit der var et sammenkog af alle årene, enten af et barn ad gangen eller af alle børnene i de forskellige aldre.
Berith
Anmeld