Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

Kvindemin

Beck skriver:

Er der nogle af jer der ser det?

Jeg selv er vist det man kalder for fan haha...
Elsker den serie, og har fulgt med i hvert eneste afsnit siden det kom på skærmen i 1999 Nørd? Ja, men kan ikke gøre for det haha, elser at man er så tæt på de familier der er med, og der bliver ikke lagt låg på noget...

Skøn serie, skønne unger og super idé

Jeg ser det også.
Og i er IKKE dobbeltmoralske, for jeg ville heller ikke
Men det er rigtig hyggeligt, og spændende at snære i andre folks hverdag. Hehe.
Men men men , dem der har to eller tre stk. drenge og bor super flot. Det er da nok de værste uopdragende unger jeg NOGENSINDE har kendt mage til. Kan ikke døje at se dem og deres forældre på tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Jeg ser det også.
Og i er IKKE dobbeltmoralske, for jeg ville heller ikke
Men det er rigtig hyggeligt, og spændende at snære i andre folks hverdag. Hehe.
Men men men , dem der har to eller tre stk. drenge og bor super flot. Det er da nok de værste uopdragende unger jeg NOGENSINDE har kendt mage til. Kan ikke døje at se dem og deres forældre på tv

Det er da skønt at der er forskel på børn...og måden de behandles på. Er sikker på de drenge har det godt.
Jeg er vild med præste-apoteker familien og deres børn...de to andre er helt uden kanter og på ingen måde interessant, bare virkelig kedelige.
Men sådan er vi jo så forskellige,...
Knus.

Anmeld

12. januar 2009

MorCamilla

Beck skriver:

Haha, så er jeg også dobbeltmoralsk
Ville heller aldrig selv medvirke i sådan et program, men jeg tager hatten af for de familier der er med, synes det er modigt og flot de medvirker...

Knus

Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der er en smule dobbelmoralsk... he he...

Jeg synes også at det er sejt og godt gået af dem der er med til det, men samtidig kan jeg også godt forstå dem der har valgt at melde sig ud af programmet...

Anmeld

12. januar 2009

finkedinke

Jeg syntes det er et rigtigt godt program, netop fordi familierne er sig selv og virker ægte. Tilrettelæggerne har været ret gode til at vælge nogle meget forskellige familier, det er den del jeg bedst kan lide at se. Altså at man kan leve på mange forskellige måder, være anderledes familier og stadig havde det godt og have velfungerende børn.

Jeg forstår godt de famlier der springer fra og jeg ville aldrig selv stille op til noget tilsvarende, men alligevel syntes jeg det er ærgerligt at der er nogen der er sprunget fra. Jeg syntes jo jeg kender dem lidt og deres fortælling mangler i programmet.

Min ældste datter er fra 2001 og er jo tæt på de seriens børn i alder så det er også sjovt at se hvor ens og alligevel hvor forskellige børn er på samme alderstrin.

Jeg syntes bare at der godt kunne være to afsnit mere af serien hvert år. Der er for få, og så kunne jeg godt tænke mig et afsnit der var et sammenkog af alle årene, enten af et barn ad gangen eller af alle børnene i de forskellige aldre.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.