Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

Becks

Er der nogle af jer der ser det?

Jeg selv er vist det man kalder for fan haha...
Elsker den serie, og har fulgt med i hvert eneste afsnit siden det kom på skærmen i 1999 Nørd? Ja, men kan ikke gøre for det haha, elser at man er så tæt på de familier der er med, og der bliver ikke lagt låg på noget...

Skøn serie, skønne unger og super idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

MorCamilla

Jeg ville ALDRIG selv melde mig til sådan et program og vise hele Danmark hvordan vi laver vores hverdag, men de op og ned ture der er...
Men jeg vil meget gerne se det, og har også fuldt med siden det startede... Så måske jeg er en smule dobbelmoralsk, men det kan jeg godt leve med, i det tilfælde... he he...

Er helt enig med dig, skønne unger...

Anmeld

12. januar 2009

Becks

MorCamilla skriver:

Jeg ville ALDRIG selv melde mig til sådan et program og vise hele Danmark hvordan vi laver vores hverdag, men de op og ned ture der er...
Men jeg vil meget gerne se det, og har også fuldt med siden det startede... Så måske jeg er en smule dobbelmoralsk, men det kan jeg godt leve med, i det tilfælde... he he...

Er helt enig med dig, skønne unger...

Haha, så er jeg også dobbeltmoralsk
Ville heller aldrig selv medvirke i sådan et program, men jeg tager hatten af for de familier der er med, synes det er modigt og flot de medvirker...

Knus

Anmeld

12. januar 2009

Diana...

Beck skriver:

Haha, så er jeg også dobbeltmoralsk
Ville heller aldrig selv medvirke i sådan et program, men jeg tager hatten af for de familier der er med, synes det er modigt og flot de medvirker...

Knus

Jeg har hørt om det men har aldrig set det? hvornår er det det kommer? så må jeg jo prøve og se det

Anmeld

12. januar 2009

stumpen-89

Ååh, Jeg sidder også klistret til skærmen, hver gang det kommer og har gjort det siden det begyndte

Det begynder igen imorgen, på tv2, mener det er klokken 20.00

Anmeld

12. januar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Jeg har hørt om det men har aldrig set det? hvornår er det det kommer? så må jeg jo prøve og se det

Det starter imorgen kl 20:00 på tv2...
De viser 4 afsnit i hver Januar måned, og det har så kørt siden 1999...
Skæppe skønt program
Knus

Anmeld

12. januar 2009

Diana...

Beck skriver:

Det starter imorgen kl 20:00 på tv2...
De viser 4 afsnit i hver Januar måned, og det har så kørt siden 1999...
Skæppe skønt program
Knus

Jamen det må jeg da så se

Anmeld

12. januar 2009

Becks

12. januar 2009

Honningblomst

Lige netop det program synes jeg er et af de gode...fortået på den måde at der ikke virker som om der er en skjult dagsorden...de viser bare hvad der er sket i året der gik. Så det ville jeg ikke være så bange for at være med i....men kan heller ikke se hvorfor jeg skulle det?
Programmer som ungemødre, singlemødre, mand til mor osv osv....det synes jeg er virkelig nogle sørgelige programmer, men det afspejler jo også meget godt de mennesker de kan få til at stille op.
Knus Eva

Anmeld

12. januar 2009

katrinex4

Super fedt program -har set dem alle. Var højgravid da de første blev sendt, så det var jo meget spændende at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.