Ideer til ønskeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Anette&Sophia

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har jeg gjort. Det er mere det at jeg synes det er svært at vide, hvad vi reelt har brug for. Jeg er ikke interesseret i at få alt for meget som vi aldrig for brugt. Synes det er svært at finde ud af, om Bodys f.eks. skal være korte, lange, eller en blanding. 

ellers så prøv denne her hjemmeside
http://morogbaby.com/articles/indkoebsguide-til-naar-du-skal-have-en-baby-8/

den har jeg brugt som indkøbs liste :-) jeg synes den er rigtig god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Jeanette-Hemdrup

Bodyer i str 50, huer (det er jo en kold tid på det tidspunkt), babydyne, sengetøj, skråstol, bæresele, tummy tub (verdens bedste badekar efter min mening ) - ja, det er hvad vi har haft brug for indtil videre

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

anetteb skriver:

langærmede hæhæ.
jeg har kun købt langærmede og har termin 2 uger før dig, kan jeg se. - har dog også nogle kortærmede, til indenunder en trøje eller lign :-)

Ja det er også mere hvor mange af hver og sådan. Og så får jeg et flip når man kan få nogle med korte ærmer, men med lange ben og omvendt.  Total forvirrende, hehe 

Tak for dit link til guiden! 

Anmeld

24. august 2011

Anette&Sophia

Ja det er også mere hvor mange af hver og sådan. Og så får jeg et flip når man kan få nogle med korte ærmer, men med lange ben og omvendt.  Total forvirrende, hehe 

Tak for dit link til guiden! 

kender det godt :b
- det var så lidt.
jeg er ihvert fald glad for at have den.
Jeg har skrevet alle tingene ned i en bog, så jeg kan krydse af og sætte streger for antal, fx. ved bodyér, så jeg har styr på hvor mange stykker jeg har af hver i hvilke str :-)

Anmeld

24. august 2011

Mauser.

Du skal skam både have body's med korte og langeærmer, hvis baby har en heldragt på (langeærmer + lange ben) skal der jo være en kort ærmet inde under, hun er jo meget inde når det er koldt og du sidder med dyne om hende, jeg har ihvertfald mange med både korte og lange ærmer i bodys og så heldragte til den først tid. (;
Nu mangler vi intet men jeg ville da starte fra en ende af hvis du ikke ved hvad du kommer til at bruge.
eller ønsk dig gavekort .. altid brugbart. til fx. babysam

Anmeld

24. august 2011

Maria.

Husk at jeg har en flyverdragt/kørepose i lilla, HVIS nu det er en pige

Den må i få.. Str. 2-4 måneder..

Anmeld

24. august 2011

Mor til L&S

Hej

Ville bare lige komme med en bemærkning til boby...

Her har vi altid brugt både kort ærmet og langærmet - vi bruger de kortærmet som "undertøj" inden under en bluse eller langærmet body og det har vi gjort lige fra hun var lille

Anmeld

24. august 2011

Kløver

Håber jeg skriver det rette sted.

Det er sådan at min Svigermor lidt inddirekte har sagt, at hun gerne vil have en ønskeseddel med ting vi kunne ønske os til baby. Tæpper/Svøb får vi allerede 3 af, og jeg strikker selv lidt underbluser med knapper i uld. 

Jeg har svært ved at finde ud af hvad vi skal ønske os? Nu tænker jeg særligt til den første tid. 

Mit umiddelbare ønske er et tilskud til barnevognen, eller tilskud til tilbehør i form af madras, sengetøj osv.

Har i nogle ideer? Vi har ikke så meget tøj, men synes det er svært at vide, hvor meget vi skal købe af hvilke størrelser, og hvilke længder på ben/arme. Vi venter baby i slut Nov. 

Håber nogen har gode råd/ideer. Tak 

hvis det er tøj, så alt det med bukser og bluser er mege besværligt, heldragter og sparkedragter er simpelthen et hit her i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.