Ideer til ønskeliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Håber jeg skriver det rette sted.

Det er sådan at min Svigermor lidt inddirekte har sagt, at hun gerne vil have en ønskeseddel med ting vi kunne ønske os til baby. Tæpper/Svøb får vi allerede 3 af, og jeg strikker selv lidt underbluser med knapper i uld. 

Jeg har svært ved at finde ud af hvad vi skal ønske os? Nu tænker jeg særligt til den første tid. 

Mit umiddelbare ønske er et tilskud til barnevognen, eller tilskud til tilbehør i form af madras, sengetøj osv.

Har i nogle ideer? Vi har ikke så meget tøj, men synes det er svært at vide, hvor meget vi skal købe af hvilke størrelser, og hvilke længder på ben/arme. Vi venter baby i slut Nov. 

Håber nogen har gode råd/ideer. Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Leonora

En mindre men fantastisk gave vi fik var en kop holder til barnevognen.... Nøj den er go ogmin har inde holdt mange kaffe latte på de mange trilleture :-)

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er sådan at min Svigermor lidt inddirekte har sagt, at hun gerne vil have en ønskeseddel med ting vi kunne ønske os til baby. Tæpper/Svøb får vi allerede 3 af, og jeg strikker selv lidt underbluser med knapper i uld. 

Jeg har svært ved at finde ud af hvad vi skal ønske os? Nu tænker jeg særligt til den første tid. 

Mit umiddelbare ønske er et tilskud til barnevognen, eller tilskud til tilbehør i form af madras, sengetøj osv.

Har i nogle ideer? Vi har ikke så meget tøj, men synes det er svært at vide, hvor meget vi skal købe af hvilke størrelser, og hvilke længder på ben/arme. Vi venter baby i slut Nov. 

min svigermor var GULD værd på det punkt det er altid rart med lidt hjælp på den måde

aner jo ikke hvad i allerede har men

forslag til ønsker kunne være ... en ammepude, babydyne, legetæppe med bøjler, badekar, stofbleer, kørepose hvor der er huller i så barnet kan spændes fast i fx autostol og barnevogn(a la voksi men uden plade- serina kommer til at bruge den igen til vinter i sin barnevogn=3 vintres brug!!!), tøj i str 62 (for det kommer i over i før eller siden ), regnslag, fluenet, vugge, tremmeseng, en slynge/ bæresele (jeg blev rigtigt glad for min carry me http://www.babysam.dk/carryme-slynge.aspx og bruger den stadig af og til) , babyalarm 

og det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om

Anmeld

24. august 2011

Anette&Sophia

prøv og kig på diverse hjemmesider med babyting, og så skriv tingene ned
det har jeg ihvert fald gjort.

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

anetteb skriver:

prøv og kig på diverse hjemmesider med babyting, og så skriv tingene ned
det har jeg ihvert fald gjort.

Det har jeg gjort. Det er mere det at jeg synes det er svært at vide, hvad vi reelt har brug for. Jeg er ikke interesseret i at få alt for meget som vi aldrig for brugt. Synes det er svært at finde ud af, om Bodys f.eks. skal være korte, lange, eller en blanding. 

Anmeld

24. august 2011

<3

Uld er altid et must til vinterbørn. Det er relativt dyrt så det kan du ønske dig. Køredragter i fx. kartet uld kan også være hampre men mere lækre end fleece (efter min mening ) uld er varmeregulerende så det holde både varm OG kold

Vinterbørn skal helst have langeærmer og buks

En voksi til bv/klapvogn et MUST og kan være dyr som ny

En flyverdragt (str. 74 skyder jeg på) til slutvintersæson for der vil baby nok gerne ned og opleve græs og sand en rigtig god ide også til at hvis de vil kigge lidt ud i bv så skal de have godt med tøj på

Tja... det var de praktiske dyre ønsker så er der de mere luksusagtige såsom aktivitetstæpper, legetøj og barnevognsrand

Anmeld

24. august 2011

morethanperfect

Vi fik et badekar med indsats i af hende

Anmeld

24. august 2011

Bshizzle

Vil osse mene at du kan  evt gå i de store baby-butikker.. f.eks Babysam.
Og skrive en laaaang liste som du mener kunne være en ide at ønske sig til.

Ang str at ha fra start er MASSER af Body'er i lange og kortærmet i str 62 - 68... Hellere for stor end for lille body.
Og Nattøj kan man ikke få nok af.

De ting jeg pt er glad for at vi har her hjemme er f.eks...
Kravlegård.
Højstol.
Barnevogn.
Klapvogn.
Vugge.
Babyseng. (til dens eget værelse).
Sengetøj i div farver.
Quick and Hot. ( sådan en maskine der koger 1 kop vand på 8 sek).
Skum-firkanter til gulvet.
Legetøj. ( MASSER!!)
Termokande. ( til pusletasken hvis man er ude og ikke kan få varmet flasken evt ).
Ammepude.
Bobles ting. ( skum legetøj ).

Anmeld

24. august 2011

foto på lærred

Det har jeg gjort. Det er mere det at jeg synes det er svært at vide, hvad vi reelt har brug for. Jeg er ikke interesseret i at få alt for meget som vi aldrig for brugt. Synes det er svært at finde ud af, om Bodys f.eks. skal være korte, lange, eller en blanding. 

Jeg vil sige langærmede bodyer.

Men synes ofte man får rigtig meget tøj i barselsgave osv. så det ville jeg vente med at købe hvis jeg var dig.

Held og lykke med det hele.

Mvh

Camilla

Anmeld

24. august 2011

Anette&Sophia

langærmede hæhæ.
jeg har kun købt langærmede og har termin 2 uger før dig, kan jeg se. - har dog også nogle kortærmede, til indenunder en trøje eller lign :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.