Miss BananaHammock skriver:
Tænker bare at man kunne hjælpe andre igennem forløbet ved at blogge om ens egne oplevelser.
Jeg kan godt følge din frustration. Her er det nummer 2, som bare ikke vil komme. Vores søn lavede vi selv, og jeg undrer mig grueligt over, hvorfor nummer 2 ikke er kommet her efter 5 IUI og 1 perfekt IVF.
Min kærestes sædkvalitet er godt nok nedsat og ret svingende, så det er den lægerne giver skylden, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at der må være mere end det, siden det stadig ikke er lykkedes.
Jeg skriver en blog om mit forløb og det er rigtig godt for mig, at komme ud med mine tanker der. Forhåbentlig kan det også hjælpe andre at læse med.
Jeg går faktisk med en anden tanke. At lave et site ala baby.dk, men kun om fertilitetsbehandling. Et sted, hvor man kan få svar på alt, hvad der er at vide om barnløshed og behandling og hvor folk kan skrive sammen i et forum og have deres egen blog på sitet. Jeg synes jeg bruger meget tid på at google rundt efter alle mulige ting, som jeg har svært ved at finde svarende på, eller i hvert fald skal bruge langt tid på at finde.
Hvad tænker i om den idé.
Kh Maria
Anmeld