Anonym skriver:
Rolig nu.. Hun føler sig bare rigtig meget alene når kærsten er uden i weekedenten så er det altid hende som sidder hjemme med deres søn og når hun så vil ud så må hun ikke for tænk hvis det der skete den gang sker igen.. og så havde hun fået en besked fra den anden for nogle dage siden hvor han skrev han savnet hende Og jeg spøger jo bare 
:0) det var såmænd ikke sådan ment :0) men udfra dit oplæg havde jeg vitterlig svært ved at se problemet -det var jo ikke meget Info man fik... En lidt mere uddybende respons herfra: jeg ville sætte manden i stævne og forklare mit problem. Jeg ville personligt ALDRIG finde mig i at blive spærret inde på den måde, og slet ikke når manden er ude og more sig hver weekend. Spørgsmålet er vel også om hun er gået død i forholdet, og om hun synes der er noget at kæmpe for? Hvis ikke, burde hun afslutte forholdet ( lettere sagt end gjort, i know) og så tage kontakt til den gamle kammerat - om ikke andet er en rebounder god at have... Amoralsk sagt, ja, men sådan ER det jo :0)
Anmeld