Min veninde ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym da jeg ikke ved om min veninde er her inde Mine veninde har en gammel ven som synes hun er rat sød og hun synes også han er lidt sød og de har også kysset lidt på hinanden engang hvad hun ikke er super stolt af. Der bare det hun synes det er lidt forkert for hun har kæreste på og de har været sammen i 5 år og har sammen en søn på 10 mdr og de skændes en del og det er ikke sjovt så se hende vær ked Hvad ville i gøre hvis i var hende ?Knus veninden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Nessie

Stoppe kysseriet og koncentrere mig om min familie

Anmeld

23. august 2011

SjeBets

finde ud af med mig selv hvad jeg ville, vil jeg  blive og kæmpe for mit forhold eller vil jeg opgive, jeg er en kæmper, jeg VIL have mit forhold til at fungere og arbejder også for det . 

Andet kan hun vel ikke gøre, eller jow være utro ,men hvor fedt er det lige i længden ..

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Hun kysser ikke med ham mere og har ikke gjort det i 3 år hendes kæreste ved også det er sket

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Og hun vil jo ikke være utro eller noget

Anmeld

23. august 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Stoppe kysseriet og koncentrere mig om min familie

... Ja og arbejde på forholdet til barnets far!!!!

Anmeld

23. august 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

nemlig

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det gør hun også men hendes kæreste er næsten ikke hjemme i weekenderne og hun snakker ikke med ham den anden

Anmeld

23. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det gør hun også men hendes kæreste er næsten ikke hjemme i weekenderne og hun snakker ikke med ham den anden

Jamen hvad er så problemet? Tror du skal spørge din veninder hvad hun vil gøre, og ikke os herinde... Det er jo slet ikke sikkert at den der gamle kammerat ( som hun så alligevel ik snakker med?) har interesse....

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jamen hvad er så problemet? Tror du skal spørge din veninder hvad hun vil gøre, og ikke os herinde... Det er jo slet ikke sikkert at den der gamle kammerat ( som hun så alligevel ik snakker med?) har interesse....

Rolig nu.. Hun føler sig bare rigtig meget alene når kærsten er uden i weekedenten så er det altid hende som sidder hjemme med deres søn og når hun så vil ud så må hun ikke for tænk hvis det der skete den gang sker igen.. og så havde hun fået en besked fra den anden for nogle dage siden hvor han skrev han savnet hende Og jeg spøger jo bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.