Andre børn der ikke gider mælken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Clisolka

Rødhætte skriver:

Gid William først havde afvist den når han blev 10 mdr.. Men ja det er underligt at de lige pludselig siger nej til den mælk som de har været så vilde med

Ja, det er lidt som et nederlag, men 10 mrd. er en okay alder ikke at gide flasken synes jeg  Så slipper vi, når hun skal vænnes af med den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Baby2010/2013

Rødhætte skriver:

Er der andre der har børn som er "træt" af mælken?

Jep, her har vi samme problem! Emil (8 mdr.) bliver vred og græder så snart vi sætter flasken eller koppen med mælk for munden! Vi har også prøvet ALT, men han gider bare ikke, så hans mad bliver proppet med mælk og mælkepulver

Men vi bliver ved med at tilbyde ham aftenflasken, som han engang imellem tager!

Anmeld

24. august 2011

Rødhætte

BabyDec2010 skriver:

Jep, her har vi samme problem! Emil (8 mdr.) bliver vred og græder så snart vi sætter flasken eller koppen med mælk for munden! Vi har også prøvet ALT, men han gider bare ikke, så hans mad bliver proppet med mælk og mælkepulver

Men vi bliver ved med at tilbyde ham aftenflasken, som han engang imellem tager!

Ja det er bare så frustrende.. William sluger helt vildt i ca 1 minut og så gider han ikke mere.. Nu får han grød 3 gange om dagen og får tilbudt mælk ind imellem.. Hvis vi er heldige tager han omkring 70 ml af gangen. Han får langt fra de anbefalet ml, men lægen mener ikke ham fejler noget, så må håbe hun ved hvad hun snakker om!

Anmeld

25. august 2011

Baby2010/2013

Rødhætte skriver:

Ja det er bare så frustrende.. William sluger helt vildt i ca 1 minut og så gider han ikke mere.. Nu får han grød 3 gange om dagen og får tilbudt mælk ind imellem.. Hvis vi er heldige tager han omkring 70 ml af gangen. Han får langt fra de anbefalet ml, men lægen mener ikke ham fejler noget, så må håbe hun ved hvad hun snakker om!

Ja det er meget frustrerende, og man vil jo bare dem det bedste! Men jeg tror vi prøver at ligge flasken lidt på hylden og så sniger vi mælken i hans mad, så han glemmer det lidt og håber på det snart vender!

Han har gennem sin morgenmad idag, fået hvad der svarer til ca.130 ml., så er det bare vigtigt han får en masse væske ved siden af!

Anmeld

25. august 2011

2babygirls

Rødhætte skriver:

Hej Piger

Sagen er den at William i en rigtig lang periode ikke har ville spise sin MME.. Han er tilgengæld super glad for grød.. Jeg er bare så bekymret over at han max spiser 400-500 ml i døgnet (inkl det der er i grøden). Har været til læge i dag med ham i forbindelse med 5 mdr undersøgelse. Hun mente han er en sund dreng som stortrives og at jeg ikke skulle bekymre mig om mælken. MEN jeg kan ikke lade være..

Har virkelig prøvet alt omkring mælken.. Prøvet forskellige flasker, puttet lidt frugtsaft i, forskellige sutte hoveder og størrelser, koldt, varmt og givet af foskellige kopper.. Intet virker..

Ville nok bare gerne høre om der er andre der har oplevet det samme??

Min lille prut synes heller ikke at mme smagte fantastisk, men hun var fantastisk til at drikke af koppen, så jeg købte bare arla babymælk fra køl og gav hende, og så jernpulver i grøden.

Anmeld

25. august 2011

Rødhætte

Tina&Martin skriver:

Min lille prut synes heller ikke at mme smagte fantastisk, men hun var fantastisk til at drikke af koppen, så jeg købte bare arla babymælk fra køl og gav hende, og så jernpulver i grøden.

Tak for svaret  Har aldrig hørt om børnemælk? Er det lige som MME?

Anmeld

25. august 2011

2babygirls

Rødhætte skriver:

Tak for svaret  Har aldrig hørt om børnemælk? Er det lige som MME?

Det er mme, bare en færdigblanding. Hun gad ikke pulvret
Det koster 35-36kr for 9 brikker, så det er meget billigere end nan og allomin brikker.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2011

Rødhætte

Tina&Martin skriver:

Det er mme, bare en færdigblanding. Hun gad ikke pulvret
Det koster 35-36kr for 9 brikker, så det er meget billigere end nan og allomin brikker.

Okay det vidste jeg slet ikke man kan få.. Super og tak for billede.. Hvor kan man købe det? Er det på køl?

Anmeld

25. august 2011

2babygirls

Rødhætte skriver:

Okay det vidste jeg slet ikke man kan få.. Super og tak for billede.. Hvor kan man købe det? Er det på køl?

I vores kiwi står det på køl, men har set i kvickly og superbest at det står ved babymaden

Anmeld

25. august 2011

Rødhætte

Tina&Martin skriver:

I vores kiwi står det på køl, men har set i kvickly og superbest at det står ved babymaden

Det må jeg prøve..  Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.