Jer med drengebørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

Mortil5

Hejsa

Jeg har fire drenge, Hvor de tre (14,12,8 år) sidder ned og tisser, den sidste stadig med ble men han kommer også til at sidde ned.. Jeg gider ikke det svineri når de står op og tisser, og far sidder også ned. Tror det er meget normalt idag at drenge (mænd) sidder og tisser, det har jeg indtryk af at de fleste af drengenes venner også gør..
Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Marie;-)

I vores børnehaven SKAL de faktisk sidde ned.

Jeg ville lade ham bare sidde ned til der er lidt mere kontrol over det. ;-)

Anmeld

12. januar 2009

ekzunz

Her stå alle 5 hankønsvæsner desværre op og tisser Også Lukas på 4 - og han har gjort det stort set lige siden han smed bleen....men han har jo også haft mange at lære det af. De må også gerne stå op og tisse i børnehaven.

Anmeld

12. januar 2009

JonTri

Hmmm her sidder min kæreste ned, da han ikke orker at stå op - er vist lidt doven, men fint med mig. Jonathan min søn kommer også til at sidde ned. Synes ikke mandigheden sidder i, om man står op eller sidder ned og tisser. Men for din egen skyld, så tror jeg det ville være en god ide at lære ham at sidde ned... de kan vist ikke styre det ellers - store som små.

Anmeld

12. januar 2009

twinboys

Rikke skriver:

Forresten Majbritt... har allerede stemt på dine dejlige unger

Tak søde

Anmeld

12. januar 2009

finkedinke

Jeg har to piger og ingen drengebørn. Men jeg vil helt klart anbefale af de lærer at sidde ned først og når de er større og kan/vil stå op skal man lære dem hvordan man gør når man står op.
Jeg har en dejlig svigerinde med to dejlige drengebørn på 7 og 8 år. OG de kan bare ikke ramme toilettet. Det er så irriterende at hver gang de har været her skal jeg gøre rent på både gulvet og toilettet fordi de ikke kan ramme.
Min egen mand sidder ned og havde knægtene været mine havde de fået samme besked!! Eller en klud i hånden til de lærte at ramme

Jeg har fået et tip om at sætte en lille tuschprik nede i toilettet så vil drenge/mænd helt automatisk sigte efter den. Men jeg har endnu ikke prøvet det, så jeg ved ikke om det virker.

Berith

Anmeld

12. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Marie;-) skriver:

I vores børnehaven SKAL de faktisk sidde ned.

Jeg ville lade ham bare sidde ned til der er lidt mere kontrol over det. ;-)

Aih, skal de godt nok det??? Har jeg aldrig hørt om før. Og sådan er det i hvert fald ikke i mine ungers institution.

Anmeld

12. januar 2009

Frederikke80

Znuzke skriver:

Her stå alle 5 hankønsvæsner desværre op og tisser Også Lukas på 4 - og han har gjort det stort set lige siden han smed bleen....men han har jo også haft mange at lære det af. De må også gerne stå op og tisse i børnehaven.

Puha... lyder som om du har nok at gøre med rengøringen hjemme hos jer...

Anmeld

12. januar 2009

Frederikke80

Tak for alle jeres svar.

Ja, selvfølgelig skal han da bare lære at sidde ned i starten
Så må vi se når han bliver ældre... men tror ikke jeg vil opfordre ham til at begynde at stå op... kan forstå der er mange drenge der sidder ned og tisser. Havde jeg faktisk ikke troet...

Anmeld

12. januar 2009

Nadi

Hej Rikke.

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg synes du skal lære ham at sidde ned og tisse først. Så kan han altid lære at stå op når han er lidt højere og kan nå op til kanten af toilettet og måske har lidt mere styr på det hele.

Held og lykke med projektet

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.