Jer med drengebørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min søn på næsten 2½ er begyndt at vise interesse for at gå på toilettet, og det vil jeg gerne støtte ham i. Nu tænker jeg så bare... skal jeg lære ham at stå op og tisse eller at sidde ned??

Nu sætter han sig bare ned på toilettet, men det er også det eneste han har set, da jeg er alene med ham og han har en storesøster. Han ser vist ikke sin far tisse

Det er jo nemmere bare at lære ham at sidde ned... men han skulle jo også gerne udvikle sig til en "rigtig mand" selvom han kun bor sammen med piger
Han er selvfølgelig ikke så gammel endnu, så ved ikke rigtig om han kan nå derop

Hvad har I gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Fam. Madsen

Rikke skriver:

Min søn på næsten 2½ er begyndt at vise interesse for at gå på toilettet, og det vil jeg gerne støtte ham i. Nu tænker jeg så bare... skal jeg lære ham at stå op og tisse eller at sidde ned??

Nu sætter han sig bare ned på toilettet, men det er også det eneste han har set, da jeg er alene med ham og han har en storesøster. Han ser vist ikke sin far tisse

Det er jo nemmere bare at lære ham at sidde ned... men han skulle jo også gerne udvikle sig til en "rigtig mand" selvom han kun bor sammen med piger
Han er selvfølgelig ikke så gammel endnu, så ved ikke rigtig om han kan nå derop

Hvad har I gjort?

nu er min dreng ikke så gammel endnu men jeg vil da gerne fortælle dig hvad jeg ville gøre kunne jo være det kan hjælpe dig

jeg vil lære ham og sætte sig ned og når han så bliver lidt ældre ville jeg så lære ham at man også kan stå op og tisse

¨held og lykke med din lille unge fyr

Anmeld

11. januar 2009

twinboys

Mine drenge sad ned i starten... Thi hi de var få lave til at kunne få lillemanden op over brættet... Idag står de op og vores farmand sidder altid ned... Så ham har de ikke lært det fra... Men sikkert i børnehaven... De andre drenge i børnehaven står måske op...

Pøj pøj med at smide bleen...

Majbritt

Anmeld

11. januar 2009

Pia.

Altså min søn som også er 2 år (fylder 3 i næste mdr.) han har hele tiden siddet ned... Jeg tror ikke helt de kan styre den hvis de skal stå op...

Min store søn på 10 år, han sad også ned de første par år, men i dag er han en "rigtig" lille mand der står op og tisser...

Knus Pia.

Anmeld

11. januar 2009

Frederikke80

Tak for jeres hurtige svar

Ja, måske jeg bare skal slappe af og lære ham at sidde ned.

Er jo bare bange for at han skal blive for "tøset" eller ikke udvikle sig som andre drenge når han kun er hos sin far hveranden weekend, og ellers kun er omgivet af os tøser herhjemme

Men er selvfølgelig rigtigt, han lærer måske af de store i vuggestuen og børnehaven til den tid.

Anmeld

11. januar 2009

Frederikke80

twinboys skriver:

Mine drenge sad ned i starten... Thi hi de var få lave til at kunne få lillemanden op over brættet... Idag står de op og vores farmand sidder altid ned... Så ham har de ikke lært det fra... Men sikkert i børnehaven... De andre drenge i børnehaven står måske op...

Pøj pøj med at smide bleen...

Majbritt

Forresten Majbritt... har allerede stemt på dine dejlige unger

Anmeld

11. januar 2009

Honningblomst

Mine sidder ned og kommer til det så længe de ikke selv gør rent...kan slet ikke se hvorfor mænd og drenge ikke kan sidde ned, det andet er da noget svineri.
Knus..

Anmeld

11. januar 2009

Frederikke80

Eva skriver:

Mine sidder ned og kommer til det så længe de ikke selv gør rent...kan slet ikke se hvorfor mænd og drenge ikke kan sidde ned, det andet er da noget svineri.
Knus..

Ja, er helt enig med dig
Boede også sammen med en kæreste engang som også altid sad ned, netop fordi han ikke gad gøre rent efter det svineri!

Men kan bare forstå på min datter at drengene i børnehaven står op og tisser (fandt ud af det en dag hun også havde prøvet at stå op og tisse... ikke så lækkert...haha! "men sådan gør Lukas fra børnehaven jo, mor"!).
Og jeg vil jo gerne have han skal være ligesom de andre drenge dernede og ikke blive drillet fordi han sidder ned.

Anmeld

11. januar 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Ja, er helt enig med dig
Boede også sammen med en kæreste engang som også altid sad ned, netop fordi han ikke gad gøre rent efter det svineri!

Men kan bare forstå på min datter at drengene i børnehaven står op og tisser (fandt ud af det en dag hun også havde prøvet at stå op og tisse... ikke så lækkert...haha! "men sådan gør Lukas fra børnehaven jo, mor"!).
Og jeg vil jo gerne have han skal være ligesom de andre drenge dernede og ikke blive drillet fordi han sidder ned.

Mine drenge sidder i hvert fald, så din er ikke den eneste og de helt små er jeg ret sikker på sidder ned allesammen....
Knus og held og lykke med den lille snart blefrie...smiler

Anmeld

12. januar 2009

Mca<3

Min dreng er 13 og han sidder stadig ned . Det gjorde hans far også altid , det falder naturligt da det andet er noget svineri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.