Svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

anna-jonas

Puhh...........den er svær. Men jeg kan kun give hende ret, der anbefaler jer at søge hjælp hos en sexolog. For det fregår jo tydeligt, at du elsker manden.............at i er hinandens sjælevenner. Så der er da alt at vinde.......

Jeg tænker lidt, om du måske får noget medicin?? Der er forskellige præparater, der nedsætter sexlysten. Jeg selv får noget antidepressiva, som i den grad har nedsat min lyst.............tjaaa......og det piner mig. Så måske er det sådan det hænger sammen.

Håber at i får styr på den side af samlivet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja min ærlige mening er,at du skylder din mand,at gøre jeres forhold forbi.

Ingen er tjent med at deres partner væmmes ved dem.

jeg ville godt nok blive ked af det,hvis min kærste gik rundt og havde det sådan med mig.

I min verden er forholdet slut,når man har de følelser.

Jeg tror ærlig talt kun du elsker ham som dit barns far,og bedste ven,men ikke som en partner,og det fortjerner i altså begge to at have i sit liv.

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Tusind tak for alle jeres svar.

Vi har talt sammen om situationen som den er nu, og er kommet frem til, at vi begge har det mest som om vi er venner efterhånden.

Dog er vi også blevet enige om, at give det hele en chance mere, for at se om det ikke kan redes, ellers er vi begge indforståede med at flytte hver til sit!

xxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.