Svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg stå i en svær situation. Det handler om, at jeg ikke tænder på min kæreste, ja faktisk får jeg det dårligt når jeg tænker på, at kysse ham(andet end tante kys) eller at skulle lave noget sexuelt med ham.

Vi har ikke tungekysset i flere år efterhånden, kun under sex, som så kun foregår ca. 1 gang om måneden, og nogle gange mindre.

Jeg har aldrig lyst til sex, og han er næsten stoppet med at spørger, fordi jeg altid siger nej.

Men ud over dette har vi et rigtig dejligt forhold. Vi har været sammen i 7 år, har et barn på knap 1 år og er hinandens bedste venner. Han er min klippe, og jeg kan altid regne med ham, når jeg har brug for støtte.

Jeg er i tvivl om jeg skal stoppe vores forhold, da det ikke er fair at fastholde ham eller jeg i det, som det er nu, eller om jeg kan gøre noget for at få gnistn igen. Det er bare rigtig længe siden den har været der fra min side, måske 5 år. Så det kan være ret svært at forestille sig, at det kan blive anderledes igen.

Vi har tit talt om min manglende lyst, og forsøgt at ligge en slagplan for hvordan vi får gang i det igen. Men det er aldrig lykkes os. Måske fordi jeg væmmes ved tanken om det med ham. Det har jeg dog aldrig fortalt ham. Jeg har bare sagt, at jeg ikke ved hvorfor jeg ingen lyst til sex har.

Tror i der er noget at redde, når det har stået på så længe, eller skal jeg slippe ham fri, så han kan finde en anden, der værdsætter ham for alt han er, og ikke kun dele af ham??

xxx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

MorTilEn2013Dreng

altså hvis du ligefrem væmmes så tror jeg ikke der er mere og hente der.. Da jeg fik den følelse overfor min eks blev jeg enige med mig selv om at smutte.. men det kommer jo helt an på hvordan du har det med det og han har det tror jeg .. ingen af os kan stå og sige hvad der er det rigtige og forkerte  

Anmeld

23. august 2011

karina1980

Anonym skriver:

Jeg stå i en svær situation. Det handler om, at jeg ikke tænder på min kæreste, ja faktisk får jeg det dårligt når jeg tænker på, at kysse ham(andet end tante kys) eller at skulle lave noget sexuelt med ham.

Vi har ikke tungekysset i flere år efterhånden, kun under sex, som så kun foregår ca. 1 gang om måneden, og nogle gange mindre.

Jeg har aldrig lyst til sex, og han er næsten stoppet med at spørger, fordi jeg altid siger nej.

Men ud over dette har vi et rigtig dejligt forhold. Vi har været sammen i 7 år, har et barn på knap 1 år og er hinandens bedste venner. Han er min klippe, og jeg kan altid regne med ham, når jeg har brug for støtte.

Jeg er i tvivl om jeg skal stoppe vores forhold, da det ikke er fair at fastholde ham eller jeg i det, som det er nu, eller om jeg kan gøre noget for at få gnistn igen. Det er bare rigtig længe siden den har været der fra min side, måske 5 år. Så det kan være ret svært at forestille sig, at det kan blive anderledes igen.

Vi har tit talt om min manglende lyst, og forsøgt at ligge en slagplan for hvordan vi får gang i det igen. Men det er aldrig lykkes os. Måske fordi jeg væmmes ved tanken om det med ham. Det har jeg dog aldrig fortalt ham. Jeg har bare sagt, at jeg ikke ved hvorfor jeg ingen lyst til sex har.

Tror i der er noget at redde, når det har stået på så længe, eller skal jeg slippe ham fri, så han kan finde en anden, der værdsætter ham for alt han er, og ikke kun dele af ham??

xxx

synes du skal finde ud af hvorfor du har det sådan, nogle gange er det noget som kan ændres på

Anmeld

23. august 2011

FruStolpe

Jeg ville personligt blive ualmindelig ked af hvis min mand gik og følte sådan. Så ville jeg klart hellere at vi gik hver til sit og så måske bevarede et venskab.

Men for mig er det heller ikke en mulighed, med et forhold uden fysisk tiltrækning. Det fysiske er et must her.

Ja så jeg ville mene at det måske er på tide komme videre, det kan være det viser sig at være sundt.

til dig, og held og lykke med beslutningen. Den er ikke nem.....

Anmeld

23. august 2011

DinNabo

Anonym skriver:

xxx

Nu kommer det an på, hvor i landet du bor, men jeg kan anbefale en rigtig god sexolog i Kbh. Jeg har været i samme situation. Dog var  det min mand, som ikke havde lyst til sex. Vi var derinde et par gange sammen og ham alene også. Og nu er der kommet gang i sagerne. Det er ikke nemt, og man skal virkelig ville det - begge to. For det kræver en aktiv indsats.

Men for mig som person, så hører sex bare med i et forhold. Vi er mand og kone og ikke bare venner... Så det er det bedste vi nogensinde har gjort for vores forhold. Vi har været sammen i ca. 6 år.

Anmeld

23. august 2011

MortilCilas

Jeg havde det på fuldstændigt sammen måde, med faren til min søn. Jeg var ved at kaste op, bare jeg skulle tantekysse ham, og væmmeds ved ham, bare han tog mig på låret, puha .. han skulle holde sig laaangt væk fra mig, og jeg stopped forholdet, men det var også fuldstændigt slut fra min side af, og vi havde ikke haft sex i seks måneder hvis ikke mere, den dag jeg gik fra ham. Og skal lige siges, vi havde kun været sammen i 12 måneder, da jeg gik fra ham.

Men følg dit hjerte

Anmeld

23. august 2011

Sphynxlover

23. august 2011

Sphynxlover

har du aldrig tændt på ham ?

Anmeld

23. august 2011

Frk.S

Uh, det lyder ikke sjovt, at du ligefrem væmmes ved ham.

Har du nogen idé om, hvad det er der gør at du har det sådan? For du har vel tændt på ham engang??

Hvis du ved hvad det er, kan der måske arbejdes med det.

Håber du finder gnisten igen, hvis i ellers har et dejligt forhold.

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

xxx

Undskyld men synes det lyder som om I mere har et bror/søster forhold :/

Men hvis I en gang har haft den vilde gnist mellem jer kunne det være I skulle prøve at ændre jeres hverdag til f.eks ikke at bo sammen? Savnet kunne evt være med til at genskabe en gnist  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.