Jeg stå i en svær situation. Det handler om, at jeg ikke tænder på min kæreste, ja faktisk får jeg det dårligt når jeg tænker på, at kysse ham(andet end tante kys) eller at skulle lave noget sexuelt med ham.
Vi har ikke tungekysset i flere år efterhånden, kun under sex, som så kun foregår ca. 1 gang om måneden, og nogle gange mindre.
Jeg har aldrig lyst til sex, og han er næsten stoppet med at spørger, fordi jeg altid siger nej.
Men ud over dette har vi et rigtig dejligt forhold. Vi har været sammen i 7 år, har et barn på knap 1 år og er hinandens bedste venner. Han er min klippe, og jeg kan altid regne med ham, når jeg har brug for støtte.
Jeg er i tvivl om jeg skal stoppe vores forhold, da det ikke er fair at fastholde ham eller jeg i det, som det er nu, eller om jeg kan gøre noget for at få gnistn igen. Det er bare rigtig længe siden den har været der fra min side, måske 5 år. Så det kan være ret svært at forestille sig, at det kan blive anderledes igen.
Vi har tit talt om min manglende lyst, og forsøgt at ligge en slagplan for hvordan vi får gang i det igen. Men det er aldrig lykkes os. Måske fordi jeg væmmes ved tanken om det med ham. Det har jeg dog aldrig fortalt ham. Jeg har bare sagt, at jeg ikke ved hvorfor jeg ingen lyst til sex har.
Tror i der er noget at redde, når det har stået på så længe, eller skal jeg slippe ham fri, så han kan finde en anden, der værdsætter ham for alt han er, og ikke kun dele af ham??
xxx