Det er ihvertfald ikke hormoner der gør mig tyk lige pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Nessie

Miss BananaHammock skriver:

Ihh ja! Og hvis der så bare bare var en der kunne fortælle mig at jeg f.eks. skulle igennem 2 forsøg inden gevinst, så ville jeg glædeligt gå gennem det hele, når jeg bare vidste der ville komme en baby til sidst. 

Det er heldigvis meget sjældent at der ikke kommer en baby til sidst. Det er bare en meget lang og bumlet vej dertil.

Vi var i 3. forsøg, 4. ÆO, da jeg blev gravid (og den blev der), så det KAN altså godt lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

ønskebørn74

Jeg har bare en af DE dage.... mødte ind på arbejdet imorges og skrev lidt mail med min kollega i et andet center. Hun spurgte til hvordan det var gået igår og BOM, så stod jeg der med tåre i øjnene, bare fordi jeg skulle fortælle om vores info møde. Og er der noget der ikke fungerer, så er det en receptionist der byder folk velkommen med smil og tårer der triller ned af kinderne. 

Så mig igang med at finde en der kunne møde ind, så jeg kunne gå.

Hjem på sofaen og så bliver jeg pludselig overvældet af den største omgang selvmedlidenhed. Puhh Nena du har det skidt, du fortjener at have det lidt godt. Så ud i skabet og frem med en pose MM's som jeg spiser med stor velbehag. Og først her bagefter går det op for mig at det på denne måde kun kommer til at blive et problem i længden for der kommer mange dage hvor jeg har det lidt skidt og er ked af alt det her behandlingshalløj, så hvis ikke hormonerne klarer arbejdet, så bliver jeg da i hvertfald med garanti tyk af alt det andet....  Som om at det ikke skulle være hårdt nok i forvejen at være i behandling! 

Kæmpe krammer!!!!

Håber humøret hurtigt kommer op igen!!!!

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Det er heldigvis meget sjældent at der ikke kommer en baby til sidst. Det er bare en meget lang og bumlet vej dertil.

Vi var i 3. forsøg, 4. ÆO, da jeg blev gravid (og den blev der), så det KAN altså godt lykkes

Det er virkelig rart at høre at selvom det tager tid, så lykkes det. Føler virkelig at det er ved at være sidste udkald hvis vi skal klare det med 100% vores egne gener. (uden donor eller adoption) - og føler at de 3 forsøg som det offentlige giver lyder er så lidt, når nu 3 IUI forsøg gik så hurtigt og faldte så hårdt ned med negativt brag. 

Var I uforklarlige?

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Det er virkelig rart at høre at selvom det tager tid, så lykkes det. Føler virkelig at det er ved at være sidste udkald hvis vi skal klare det med 100% vores egne gener. (uden donor eller adoption) - og føler at de 3 forsøg som det offentlige giver lyder er så lidt, når nu 3 IUI forsøg gik så hurtigt og faldte så hårdt ned med negativt brag. 

Var I uforklarlige?

Inden vi selv kom i behandling tænkte jeg ikke så meget over det, og mente vel egentlig at 3 forsøg lød fint, men når man så er i gang, så er de jo brugt super hurtigt.

Det er min kærestes sædkvalitet det er galt med, så fik med det samme at vide at vi skulle i gang med ICSI, og ikke skulle regne med at det skulle kunne ske naturligt.

Men, man skal jo som bekendt ikke undervurdere naturen, så jeg blev rent faktisk naturligt gravid sidste år. Tabte desværre i uge 7, men har prøvet igen lige siden.
Men sker der ikke snart noget, må vi i behandling igen, orker ikke at blive ved med at vente, og føler bare at vi snart skal i gang med et eller andet

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Inden vi selv kom i behandling tænkte jeg ikke så meget over det, og mente vel egentlig at 3 forsøg lød fint, men når man så er i gang, så er de jo brugt super hurtigt.

Det er min kærestes sædkvalitet det er galt med, så fik med det samme at vide at vi skulle i gang med ICSI, og ikke skulle regne med at det skulle kunne ske naturligt.

Men, man skal jo som bekendt ikke undervurdere naturen, så jeg blev rent faktisk naturligt gravid sidste år. Tabte desværre i uge 7, men har prøvet igen lige siden.
Men sker der ikke snart noget, må vi i behandling igen, orker ikke at blive ved med at vente, og føler bare at vi snart skal i gang med et eller andet

Lige præcis. 3 er hrtigt gået. Jeg spurgte på klinikken om jeg hvis vi prøvede 3 gange uden genvinst så skulle regne med at det aldrig skete også sagde lægen at nej sådan var det slet ikke. Der var mange der først fik bid i 4 eller 5 omgang, men at klinikken kun havde ressourcer til 3 gange... det forstår jeg bare ikke når jeg nu selv betaler for mine forsøg. Men ja, det ved de jo bedre end mig. Frygter bare at det tager flere år med mange forsøg. Det er jo hårdt for privatlivet og karrieren, når man heletiden er så skide afventende.

alt hvad jeg kan for at I får bid helt naturligt snart! Har I fryseæg liggende?

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Lige præcis. 3 er hrtigt gået. Jeg spurgte på klinikken om jeg hvis vi prøvede 3 gange uden genvinst så skulle regne med at det aldrig skete også sagde lægen at nej sådan var det slet ikke. Der var mange der først fik bid i 4 eller 5 omgang, men at klinikken kun havde ressourcer til 3 gange... det forstår jeg bare ikke når jeg nu selv betaler for mine forsøg. Men ja, det ved de jo bedre end mig. Frygter bare at det tager flere år med mange forsøg. Det er jo hårdt for privatlivet og karrieren, når man heletiden er så skide afventende.

alt hvad jeg kan for at I får bid helt naturligt snart! Har I fryseæg liggende?

Jeg troede at når man fik 3 forsøg, så var det fordi de fleste fik et barn i de første forsøg, men sådan var det jo så ikke. Kan ikke forstå hvem der synes at 3 forsøg var passende

Det er meget opslidende at være i behandling, men jeg tror også på,at man kommer stærkere ud i den anden ende, fordi man har den meget følelsesmæssige kamp at stå igennem sammen.

Jamen, når du betaler selv, kan du så stadig kun få 3 forsøg på den klinik? Skal du så finde en anden, eller bare holde en pause?
Der er heller ikke rigtig nogen hemmelighed i at man prøver at få børn. Vi blev i hvert fald hurtigt nødt til at fortælle det på arbejdet, når vi nu skulle have fri hele tiden til skanninger osv.

Vi havde to fryseæg fra samme "kuld" som Daniel (blev også lagt to op), og dem prøvede vi med kort efter Daniels 1 års fødselsdag, men det blev desværre ikke til noget

Tusind tak

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Selvom vi betaler er det stadig kun tre forsøg i det offentlige også skal man videre i det private - også er det jo også lidt andre priser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.