Miss BananaHammock skriver:
Lige præcis. 3 er hrtigt gået. Jeg spurgte på klinikken om jeg hvis vi prøvede 3 gange uden genvinst så skulle regne med at det aldrig skete også sagde lægen at nej sådan var det slet ikke. Der var mange der først fik bid i 4 eller 5 omgang, men at klinikken kun havde ressourcer til 3 gange... det forstår jeg bare ikke når jeg nu selv betaler for mine forsøg. Men ja, det ved de jo bedre end mig. Frygter bare at det tager flere år med mange forsøg. Det er jo hårdt for privatlivet og karrieren, når man heletiden er så skide afventende.
alt hvad jeg kan for at I får bid helt naturligt snart! Har I fryseæg liggende?
Jeg troede at når man fik 3 forsøg, så var det fordi de fleste fik et barn i de første forsøg, men sådan var det jo så ikke. Kan ikke forstå hvem der synes at 3 forsøg var passende 
Det er meget opslidende at være i behandling, men jeg tror også på,at man kommer stærkere ud i den anden ende, fordi man har den meget følelsesmæssige kamp at stå igennem sammen.
Jamen, når du betaler selv, kan du så stadig kun få 3 forsøg på den klinik? Skal du så finde en anden, eller bare holde en pause?
Der er heller ikke rigtig nogen hemmelighed i at man prøver at få børn. Vi blev i hvert fald hurtigt nødt til at fortælle det på arbejdet, når vi nu skulle have fri hele tiden til skanninger osv.
Vi havde to fryseæg fra samme "kuld" som Daniel (blev også lagt to op), og dem prøvede vi med kort efter Daniels 1 års fødselsdag, men det blev desværre ikke til noget
Tusind tak 
Anmeld