Det er ihvertfald ikke hormoner der gør mig tyk lige pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Miss BananaHammock

Jeg har bare en af DE dage.... mødte ind på arbejdet imorges og skrev lidt mail med min kollega i et andet center. Hun spurgte til hvordan det var gået igår og BOM, så stod jeg der med tåre i øjnene, bare fordi jeg skulle fortælle om vores info møde. Og er der noget der ikke fungerer, så er det en receptionist der byder folk velkommen med smil og tårer der triller ned af kinderne. 

Så mig igang med at finde en der kunne møde ind, så jeg kunne gå.

Hjem på sofaen og så bliver jeg pludselig overvældet af den største omgang selvmedlidenhed. Puhh Nena du har det skidt, du fortjener at have det lidt godt. Så ud i skabet og frem med en pose MM's som jeg spiser med stor velbehag. Og først her bagefter går det op for mig at det på denne måde kun kommer til at blive et problem i længden for der kommer mange dage hvor jeg har det lidt skidt og er ked af alt det her behandlingshalløj, så hvis ikke hormonerne klarer arbejdet, så bliver jeg da i hvertfald med garanti tyk af alt det andet....  Som om at det ikke skulle være hårdt nok i forvejen at være i behandling! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Kruse90

Kender det desværre bare alt for godt
Det er så ubehageligt
Lige nu sidder jeg og har lyst til en chokolademilkshake (hjemmelavet)

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

Kender det desværre bare alt for godt
Det er så ubehageligt
Lige nu sidder jeg og har lyst til en chokolademilkshake (hjemmelavet)

Jamen søde Kruse - det er jo bare din lille baby i mavsen der vil ha' milkshake 

Anmeld

23. august 2011

Kruse90

Miss BananaHammock skriver:

Jamen søde Kruse - det er jo bare din lille baby i mavsen der vil ha' milkshake 

haha det skal der vidst ikke være den endnu, det er da for tideligt,
Har først ruget en uge i morgen.

Har aldrig lavet sådan en selv, underligt hvor den tanke kom fra hahaha

Anmeld

23. august 2011

twinboys

stakkels lille dig... ja det er hårdt at være i behandling... men det positive er vel at der kommer en bebs ud af det...

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Ja der er ind i mellem nogle hårde dage

Jeg er nogen gange kommet til at snerre lidt af folk, når de har spurgt om nogle banale ting, men alle har da heldigvis haft forståelse for det.

Håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

haha det skal der vidst ikke være den endnu, det er da for tideligt,
Har først ruget en uge i morgen.

Har aldrig lavet sådan en selv, underligt hvor den tanke kom fra hahaha

Jamen det er jo ligepræcis derfor du får sådan underlige tanker   det er gode tegn!!

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

twinboys skriver:

stakkels lille dig... ja det er hårdt at være i behandling... men det positive er vel at der kommer en bebs ud af det...

Ihh ja! Og hvis der så bare bare var en der kunne fortælle mig at jeg f.eks. skulle igennem 2 forsøg inden gevinst, så ville jeg glædeligt gå gennem det hele, når jeg bare vidste der ville komme en baby til sidst. 

Anmeld

23. august 2011

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Ja der er ind i mellem nogle hårde dage

Jeg er nogen gange kommet til at snerre lidt af folk, når de har spurgt om nogle banale ting, men alle har da heldigvis haft forståelse for det.

Håber at det snart lykkes for jer

Ihh ja - jeg har også bare ondt af mine kæreste. Jeg kan være så kort for hovedet og jeg er ikke en gang på hormoner endnu. Kun de "blide" fra IUI og det er jo intet i forhold til hvad jeg skal på nu. Må hellere være ekstra sød inden vi starter. 

Anmeld

23. august 2011

Kruse90

Miss BananaHammock skriver:

Jamen det er jo ligepræcis derfor du får sådan underlige tanker   det er gode tegn!!

hehe

det kan desværre ikke være det, det er fortidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.