Hun er ved og dø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Ja ja .. Her får hun ikke KUN gulerødder .. Der er bare alt en lille smule gulerod i :b 

Hun får kylling eller torskerogn .. Det kan hun bedst lide Og så også ris eller pasta , så der er lidt der skal tygges (:

Har du nogle opskrifter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Maja_4000

MaleneS2011baby<3 skriver:

Har du nogle opskrifter?

Har faktisk aldrig brugt opskrifter til hendes mad .. Kun til grød

Jeg koger mos af det de har der kan moses i Fakta :b Gulerødder , brocoli , blomkål , pastinak , ærter , majs osv. Husk at tilsætte fedtstof også .. Jeg koger det hver for sig , og fryser det ned i isterningbakker .. Så skal man ikke koge hver dag , men det er alligevel forskellig kombinationer F.eks. 2 gulerødder , 1 blomkål , 2 brocoli , 2 majs og 1 med ærter .. Og så tilsætter jeg ris eller pasta skåret i stykker .. Og kylling eller torskerogn .. Og mme

Hmm .. Gav det mening ? :b

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Har faktisk aldrig brugt opskrifter til hendes mad .. Kun til grød

Jeg koger mos af det de har der kan moses i Fakta :b Gulerødder , brocoli , blomkål , pastinak , ærter , majs osv. Husk at tilsætte fedtstof også .. Jeg koger det hver for sig , og fryser det ned i isterningbakker .. Så skal man ikke koge hver dag , men det er alligevel forskellig kombinationer F.eks. 2 gulerødder , 1 blomkål , 2 brocoli , 2 majs og 1 med ærter .. Og så tilsætter jeg ris eller pasta skåret i stykker .. Og kylling eller torskerogn .. Og mme

Hmm .. Gav det mening ? :b

Ja sådan da, men sunes det er svært, hvordan skal kød serveres til en 6 mdr baby, der næsten kværkes i rugbrøds stykker på størrelse med denne smiley ? (går så bedre men stadig)

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

Ja sådan da, men sunes det er svært, hvordan skal kød serveres til en 6 mdr baby, der næsten kværkes i rugbrøds stykker på størrelse med denne smiley ? (går så bedre men stadig)

Vores sp sagde at vi skulle vente med rugbrød til 8 måneder .. Det er hun nu , og vil stadig ikke have det :b Men vi prøver

Kylling kogte jeg og blendede det så .. Så er der næsten ikke noget der skal tygges .. Nu er jeg gået over til bare at skøre det i tern .. 

Torskerogn kan moses med en gaffel .. Så er der heller ikke noget at tygge på

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Vores sp sagde at vi skulle vente med rugbrød til 8 måneder .. Det er hun nu , og vil stadig ikke have det :b Men vi prøver

Kylling kogte jeg og blendede det så .. Så er der næsten ikke noget der skal tygges .. Nu er jeg gået over til bare at skøre det i tern .. 

Torskerogn kan moses med en gaffel .. Så er der heller ikke noget at tygge på

okay så det er bare lige pludselig du prøvede og servere det. så det skulle tygges?

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

okay så det er bare lige pludselig du prøvede og servere det. så det skulle tygges?

Startede med ris , så blendede jeg mosen mindre , så den blev klumpet , så kom jeg hele ærter eller majs i , og så kylling i stykker .. Så har taget det lidt af gangen , hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.