Hun er ved og dø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Eller ikke helt, men Maja ligner en der er ved og dø, skære ansigter lave hoste lyde og sender dræber blik, når jeg prøver og give hende andet end frugtmos, hirsegrød eller majsgrød, altså alle de ting der næsten ingen smag har.. Har prøvet og lave en kartoffel og lakse mos, som ikke har den vildeste smag, men nej, 3 skeer med ansigter og så for vi ikke mere i hende.. HUn er 6 mdr og har fået mos i ca 2 mdr, og kunne jo godt tænke mig og få hende til og spise de lidt mere hverdags agtige retter, istedet for det kedelige.. Hvad gør man lige med en lille pige, der ikke synes om de smags oplevelser?

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Nessie

Ha ha

Venter en uge og prøver igen
Evt. kun med kartoffelmos, og så langsomt "trappe op" med smagsvarianter

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

Caroline vil slet ikke have kartoffelmos .. Så det kan også være dér den er gal Prøv med gulerodsmos .. Hvis mosen har et orange skær ryger ALT ned herhjemme .. Selv blomkål (; Hehe

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Nessie skriver:

Ha ha

Venter en uge og prøver igen
Evt. kun med kartoffelmos, og så langsomt "trappe op" med smagsvarianter

Det må jeg gøre.. Bare mor der er utålmodig..

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Caroline vil slet ikke have kartoffelmos .. Så det kan også være dér den er gal Prøv med gulerodsmos .. Hvis mosen har et orange skær ryger ALT ned herhjemme .. Selv blomkål (; Hehe

Det skal prøves, men det er ikke fordi hun ikke kan lide kartoffelmos, for hun har før spist kartoffelmos, bare med gulerødder..

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det skal prøves, men det er ikke fordi hun ikke kan lide kartoffelmos, for hun har før spist kartoffelmos, bare med gulerødder..

Gulerødder er ret søde , derfor er riiigtig mange børn vilde med dem

I de fleste vuggestuer får de kogte gulerødder som "slik" :b

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Gulerødder er ret søde , derfor er riiigtig mange børn vilde med dem

I de fleste vuggestuer får de kogte gulerødder som "slik" :b

Hvad er næste skridt så fra gulerødder? De skal vel også have kød osv?

Anmeld

23. august 2011

TaAsJu

HEHE sider og griner lidt for det minder så meget om det ansigt jeg fik hvis det var andet end æble eller pære mos. eller ris og majsgrød. kartofler kunne lige gå an, men alt andet var bare ikke i orden syntes hun..  så ja tolmodighed og prøv igen om en uge.. hvad med jordbær grød? det blev anna-sophie heldt vild med i hendes risgrød. giver lige lidt mere smag end bare ingenting..

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvad er næste skridt så fra gulerødder? De skal vel også have kød osv?

Ja ja .. Her får hun ikke KUN gulerødder .. Der er bare alt en lille smule gulerod i :b 

Hun får kylling eller torskerogn .. Det kan hun bedst lide Og så også ris eller pasta , så der er lidt der skal tygges (:

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

HEHE sider og griner lidt for det minder så meget om det ansigt jeg fik hvis det var andet end æble eller pære mos. eller ris og majsgrød. kartofler kunne lige gå an, men alt andet var bare ikke i orden syntes hun..  så ja tolmodighed og prøv igen om en uge.. hvad med jordbær grød? det blev anna-sophie heldt vild med i hendes risgrød. giver lige lidt mere smag end bare ingenting..

Har bare fået afvide jeg skal passe på med det frugtmos, så de ikke bliver for vant til det søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.