Der er nu længe til, jeg skal føde, men jeg kom ind på en tråd ang. amning for og imod og det satte nogle tanker i gang.
Jeg vil gerne amme, men ved jo ikke om jeg kan. Det er ikke noget jeg frygter - ikke i forhold til barnet og faderen eller mine bryster i hvert fald, men jeg kunne godt forestille mig at jeg ville føle mig temmelig udsat, blottet og irriteret over at skulle sidde og amme foran andre. Og af en eller anden grund især svigerfar.....
Så hvis andre har været i den situation, vil I så fortælle, hvad I gjorde? Da jeg gerne vil amme, er det ikke så relevant, hvis jeres valg var at give flaske - eller...hov...kunne man give flaske, hvis man nu var i byen, og så vente med brystet til man kom hjem? Altså springe en amning over? Gør det ondt? Kan man veksle mellem bryst og flaske?
Jeg tænker, at jeg vil tage mit barn med i et separat rum eller gå lidt for mig selv, men man kan jo ikke sidde og hvæse, hvis nogle kommer og vil kigge alligevel. Det ville vel også virke mærkeligt eks. at lægge en stofble over skulderen, som dækker bryst og barn?

Håber på idéer og forslag...
Moms
Anmeld