Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Åhh nej, hvor er det bare uretfærdigt Sender de varmeste tanker til jer
Åhh nej, hvor er det bare uretfærdigt Sender de varmeste tanker til jer
Ja, meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Tak sødeste Jeg har heller ikke ord for særlig meget i disse dage - er bare ked af det
Tak sødeste
Jeg har heller ikke ord for særlig meget i disse dage - er bare ked af det
Lisbeth1985 skriver: Her 13 timer efter den mest skrækkelige opringning i hele vores behandlingsperiode forstår jeg det stadig ikke!! Sidste gang gik vores IVF-forsøg så godt og denne gang var der et - KUN ET - æg, der blev befrugtet og dette overlevede ikke blastocystdyrkningen Jeg er bare så ked af det og drømmen om ønskebarnet virker længere væk end nogensinde før - jeg frygter, at det aldrig vil lykkes for os.. Denne sang beskriver vidst mine følelser lige nu meget godt: http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ Tak for alle jeres og trøstende ord - det betyder virkelig meget
Her 13 timer efter den mest skrækkelige opringning i hele vores behandlingsperiode forstår jeg det stadig ikke!! Sidste gang gik vores IVF-forsøg så godt og denne gang var der et - KUN ET - æg, der blev befrugtet og dette overlevede ikke blastocystdyrkningen
Jeg er bare så ked af det og drømmen om ønskebarnet virker længere væk end nogensinde før - jeg frygter, at det aldrig vil lykkes for os..
Denne sang beskriver vidst mine følelser lige nu meget godt:
http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Tak for alle jeres og trøstende ord - det betyder virkelig meget
ej er ked af det på jeres vegne øv noget lort!
Åh nej det gør mig ondt at læse Håber virkelig du snart får din ønskebaby i armene
Lisbeth1985 skriver: Tak for krammet - det varmer
Tak for krammet - det varmer
CamillaValby skriver: Sig til hvis der er noget som helst jeg kan gøre for at lette det for dig
Sig til hvis der er noget som helst jeg kan gøre for at lette det for dig
Jakob'sMor skriver: Det gør mig ondt - sikke en smuk sang, den ramte mig lige i hjertet. Et stort til dig
Det gør mig ondt - sikke en smuk sang, den ramte mig lige i hjertet. Et stort til dig
Tak for krammet
camillahej skriver: ej er ked af det på jeres vegne øv noget lort!
MissChrista skriver: Åh nej det gør mig ondt at læse Håber virkelig du snart får din ønskebaby i armene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128