Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nilletøz skriver: Øv øv sikke et opkald og få... Forstår dig virkelig godt... Håber snart du får dit ønskebarn!!!!!! Ville ikke forlade uden at give dig et kram
Øv øv sikke et opkald og få...
Forstår dig virkelig godt... Håber snart du får dit ønskebarn!!!!!!
Ville ikke forlade uden at give dig et kram
Tak for krammet - det varmer
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det er jeg fandme ked af smukke. Øv noget øv med øv på . Det er bare SÅ uretfærdigt altså.
Det er jeg fandme ked af smukke. Øv noget øv med øv på .
Det er bare SÅ uretfærdigt altså.
Det er virkelig noget LORT!!
Kruse90 skriver: årrrh nej Det er så frygteligtEr så ked af det på jeres vegne smukke
årrrh nej Det er så frygteligtEr så ked af det på jeres vegne smukke
CamillaValby skriver: Det er jeg ked af at læse smukke Der er ikke engang ord der kan beskrive det som jeg vil skrive. Du får lige verdens største
Det er jeg ked af at læse smukke Der er ikke engang ord der kan beskrive det som jeg vil skrive. Du får lige verdens største
Tak sødeste
Jeg har heller ikke ord for særlig meget i disse dage - er bare ked af det
ønskebarn74 skriver: KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!! Du har mit nr. er klar med en skulder!!!!!
KÆMPE KRAMMER SØDE!!!!!
Du har mit nr. er klar med en skulder!!!!!
Tak - jeg håber, at du ved, hvor meget det betyder
nielsen80 skriver: Årh nej sødeste - var slet ikke på i går, så havde ikke set det. Er så ked af det på dine vegne, det er virkelig bare så uretfærdigt. Jeg ved der er intet jeg kan skrive der gør det bedre, så jeg sender bare et kæmpe Du ved du er velkommen til at skrive/ringe når som helst hvis du har brug for det.
Årh nej sødeste - var slet ikke på i går, så havde ikke set det. Er så ked af det på dine vegne, det er virkelig bare så uretfærdigt. Jeg ved der er intet jeg kan skrive der gør det bedre, så jeg sender bare et kæmpe
Du ved du er velkommen til at skrive/ringe når som helst hvis du har brug for det.
gravid20 skriver: åh nej dog ville ikke forlade debatten uden at give dig en stor -alt hvad jeg kan for at det er jeres tur meget snart
åh nej dog
ville ikke forlade debatten uden at give dig en stor
-alt hvad jeg kan for at det er jeres tur meget snart
Tak
Dinsen skriver: Hejsa.. Hvor er jeg ked af det på jeres vegne... Kan godt forstå du er frygtelig ked af det... Håber lykke vil tilsmile jer og give jer ønskebarnet... Du får li et med på vejen..
Hejsa..
Hvor er jeg ked af det på jeres vegne... Kan godt forstå du er frygtelig ked af det... Håber lykke vil tilsmile jer og give jer ønskebarnet...
Du får li et med på vejen..
Nessie skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128