Flad baghovede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Da jeg gik i mødregruppe snakkede vi lidt om flade baghoveder. Der findes nogle der er uddannede til at rette dem op. Jeg kan bare ikke huske hvad det var det hedder.
Der var en af dem jeg gik i gruppe med som havde prøvet det til hendes den ældste, med stor succes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Mormilla

oervarodd skriver:

Da jeg gik i mødregruppe snakkede vi lidt om flade baghoveder. Der findes nogle der er uddannede til at rette dem op. Jeg kan bare ikke huske hvad det var det hedder.
Der var en af dem jeg gik i gruppe med som havde prøvet det til hendes den ældste, med stor succes

Okay det har jeg ikke hørt om... Kan du finde ud af hvad de hedder???

Anmeld

11. januar 2009

Honningblomst

Nej, heldigvis ikke...mine børn har altid sovet på siden og kun ligget på ryggen om dagen.
Knus..

Anmeld

11. januar 2009

Mutti2

Heller intet fladt baghoved her

Jeg gik i mødregruppe med nogen, hvis børn alle havde ekstremt flat baghovede. Så det blev lidt min skræk, at Milla-Victoria skulle få det.

Så når vi puttede skiftede jeg side i sengen hver gang vi var vågne Det gjorde at hun drejede sit hovede efter mig automatisk

knus Pernille

Anmeld

11. januar 2009

heaven

Lasse havde en begyndende tendens... så blæste jeg på retningslinjerne og puttede han på siden, skiftevis, med en pose grødris viklet ind i en stofble i både ryggen og foran.. så trillede han ingen steder, og begyndte faktisk også at sove bedre....

Jannie - med søn der stadig sover bedst på siden.

Anmeld

11. januar 2009

M&F&C

Milla-Victoria's mor skriver:

Heller intet fladt baghoved her

Jeg gik i mødregruppe med nogen, hvis børn alle havde ekstremt flat baghovede. Så det blev lidt min skræk, at Milla-Victoria skulle få det.

Så når vi puttede skiftede jeg side i sengen hver gang vi var vågne Det gjorde at hun drejede sit hovede efter mig automatisk

knus Pernille

Jeg hopper med på denne

Anmeld

12. januar 2009

Marie;-)

Har svaret nej. MEN min den store havde både skævt og fladt baghovede, da han sov på den ene side som lille og jeg var MEGET bekymret. Det er dog blevet rettet ud - eller også er det håret der gør at man ikke ser det. ;-)

Anmeld

12. januar 2009

malou

nej det har victor ikke men jeg vender også hans hovedet hver gang han sover... er meget opmærksom.

Og så kan han også rigtig godt lide at sove på siden.(hans mor kan)

knus malou

Anmeld

12. januar 2009

finkedinke

Min ældste på 7 år har et lidt fladt baghoved, men man ser det ikke pga håret.
Jeg var ellers meget opmærksom på at vende og dreje hende da hun var mindre. Og hun var ellers ret god til at ligge på maven når hun var vågen og god til at holde hovedet. Men det gik alligevel "galt"
Min yngste har et fint og rundt baghoved men med hende gik jeg også mere målrettet til værks for at undgå det skæve hoved. Hun sov på siden om dagen og om natten blev hun støttet af dynen så hun lå lidt på skrå med hovedet.

Jeg ved ikke om det findes mere, men for nogle år siden kunne man få nogle særlige puder på nettet, der var beregnet til atholde barnet liggende let på skrå. Men umiddelbart syntes jeg det virkede fint bare at bruge dynen og ideen med ris eller salt er også god.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.