Flad baghovede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har jeres barn fladt baghovede???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.926 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Mormilla

Min dreng havde problemer i starten med at han ikke ville ligge på maven eller siden. Så han har fået et flad baghovede Har fået rettet lidt op på det

Men vil gerne høre om der er mange der et barn med et fladt baghovede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Mamamischa

Min havde os lidt fladt baghoved fordi hun ikke ville ligge på maven hun er nu 1år og hendes hovedform er ganske normal

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Mamamischa skriver:

Min havde os lidt fladt baghoved fordi hun ikke ville ligge på maven hun er nu 1år og hendes hovedform er ganske normal

Okay hvad gjorde du for at det kom til at se normalt ud igen???
Fordi jeg har lagt ham på siden, som har gjort det meget bedre!!! Men nu gider han ikke at ligge der mere

Anmeld

11. januar 2009

Annikaa

Min søn har faldt baghoved... Og er så ked af det...

Vi har virkelig forsøgt at rette det op, men når vi kommer ind om morgen så har han skuppet alle de tæpper væk, som vi havde rullet og lagt i siderne.. Er bare så ked af det. Håber han på et tidspunkt kommer til at se bare nogen ludne ud..

Han er 4½ mående nu, så ja, har hørt det er til de er 5 måender man kan ave indflydelse på deres hoved form.. er det forkert?

Men jeg trykkede i hvertfald ja.

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Annikaa skriver:

Min søn har faldt baghoved... Og er så ked af det...

Vi har virkelig forsøgt at rette det op, men når vi kommer ind om morgen så har han skuppet alle de tæpper væk, som vi havde rullet og lagt i siderne.. Er bare så ked af det. Håber han på et tidspunkt kommer til at se bare nogen ludne ud..

Han er 4½ mående nu, så ja, har hørt det er til de er 5 måender man kan ave indflydelse på deres hoved form.. er det forkert?

Men jeg trykkede i hvertfald ja.

Du har til han er ca.1 år, det sagde lægen til mig...

Men hvis du tager nogen poser salt ind i et hovede pude betræk. 2 poser bag og 1 pose for. Så kan du holde ham på siden. Det gjorde vi. Men nu er han blevet for stærk, så kan ikke bruge det mere

Anmeld

11. januar 2009

twinboys

Mine drenge har ikke... og aldrig haft det... Majbritt

Anmeld

11. januar 2009

Mamamischa

vi havde sådan et tæppe og det hjalp rigtig meget os med at styrke ryg og hoved

http://www.minegenverden.dk/shop/lamaze-dreje-og-legetaeppe-4946p.html

Anmeld

11. januar 2009

Annikaa

Mormilla skriver:

Du har til han er ca.1 år, det sagde lægen til mig...

Men hvis du tager nogen poser salt ind i et hovede pude betræk. 2 poser bag og 1 pose for. Så kan du holde ham på siden. Det gjorde vi. Men nu er han blevet for stærk, så kan ikke bruge det mere

Ej tusin tak for rådet...

Det må vi prøve. har vi ikke prøvet.. Har ellers prøvet en del råd efter hånden.. Men den lyder som en af de bedre vi har hørt.

tusin tusin tak for det

Anmeld

11. januar 2009

pusling30

Både ja og nej.
Min ældste søn er født med fladt baghoved, som er en familiesvaghed da vi har indianer i blodet.
de 2 andre har normale baghoveder.
Anja mor til 3

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Annikaa skriver:

Ej tusin tak for rådet...

Det må vi prøve. har vi ikke prøvet.. Har ellers prøvet en del råd efter hånden.. Men den lyder som en af de bedre vi har hørt.

tusin tusin tak for det

Det var så lidt Det sagde syghuset til mig Jeg købte opvaske salt, som vi proppede i fryseposer for at der ikke kom salt i sengen...

Håber at det kan hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.