Frej 13 måneder næsten (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Skøn som altid  Dejligt med en lille update ( på søvnen ) - Og tillykke med han ( endelig ) sover om natten . SKØNT. Han skulle bare blive en stort dreng

Hyggeligt og møde jer på stranden  og få en lille sludder.

P.s FEDT sengesæt .... Vild med de farver

Ja det kom fra den ene dag til den anden. Det var godt at holde ferie i 14 dage med sin far åbenbart :-) det kan være vi skal ses en dag hvis du har lyst. Jeg tuller rundt og har fri på hverdage de næste uger :-)
Sengetøjet er for lækkert! En udgået farve som min søster har præsteret at skaffe både i baby og juniorstørrelse fra ny. Jeg elsker det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Jibbe

maria_wt skriver:

Hold op hvor er tiden bare gået hurtig Jeg synes kun lige at han er blevet født...

Han er virkelig blevet en stor og lækker sag Lisbeth... Han kan jeg da godt forstå at i er stolte af 

Haha jeg synes kun lige du har fået Tristan og nu har du allerede Ene også. Men ja han er dejlig og kæmpe stor og blond. Hvad skete der lige der?! Jeg troede de mørke gener var stærkest. Men han ligner nu alligevel en lille eskimo. Kinderne har han da :-)

Anmeld

23. august 2011

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

Der var han jo min dejlige lille svigersøn Sød og dejlig som altid.

Synes han er den mest lækre "baby" længe set!!!!

Tillykke med ham

Ja vi har bare haft så meget at se til herhjemme og min Update er bare blevet udskudt og udskudt. Jeg har virkelig savnet at have tid til baby.dk :-) jeg var lige inde og se at Elina havde lært at gå det er da for skønt!!! Hun er dygtig hende min lille svigerdatter! Måske vi snart skulle introducere dem for hinanden. Sådan det ikke blev alt for arrangeret vi skal til svendborg i oktober. Måske man lige skulle tage en dag og køre til langeland og tage færgen over

Anmeld

23. august 2011

Jibbe

nettemor skriver:

ej hvor er han lækker!

ELSKER det billed med fjernbetjeningen

Tak dem har vi et par stykker af. Totalt yndlings for mig om morgenen at man lige kan blive liggende 20 min ekstra mens han ser morgentv og leger med fjernbetjeningen.

Anmeld

23. august 2011

Jibbe

dorthemus skriver:

Han er knageme da for SKØN

Tak. Jeg synes også jeg er ret så heldig med sådan en lækker lille dreng

Anmeld

23. august 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Ja det kom fra den ene dag til den anden. Det var godt at holde ferie i 14 dage med sin far åbenbart :-) det kan være vi skal ses en dag hvis du har lyst. Jeg tuller rundt og har fri på hverdage de næste uger :-)
Sengetøjet er for lækkert! En udgået farve som min søster har præsteret at skaffe både i baby og juniorstørrelse fra ny. Jeg elsker det!

Hi hi ja det må man sige - her begyndte Silas at sove igennem længe efter overnatning hos gode venner Takker dem endnu.

Så skønt med ordenlig søvn.

Ihha kunne din søster ikke fremtrylle et til mig i junior str . Det er så fedt.

Det kunne da være hyggeligt - Tuller også bare rundt herhjemme .

Anmeld

23. august 2011

LISBETH:-)

Jibbe skriver:

Ja vi har bare haft så meget at se til herhjemme og min Update er bare blevet udskudt og udskudt. Jeg har virkelig savnet at have tid til baby.dk :-) jeg var lige inde og se at Elina havde lært at gå det er da for skønt!!! Hun er dygtig hende min lille svigerdatter! Måske vi snart skulle introducere dem for hinanden. Sådan det ikke blev alt for arrangeret vi skal til svendborg i oktober. Måske man lige skulle tage en dag og køre til langeland og tage færgen over

JAAAAAAAAAAAAAAAA i skal være SÅ meget velkomne!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.