Frej 13 måneder næsten (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Jibbe

Så er det vidst på tide med en update. Vi har været hårdt ramt af sygdom i juli måned herhjemme og i august har jeg bare arbejdet

Men han blev jo 1 år d. 30 juli!!!

Og hvilket år! Hvem skulle have troet at der ville gå mere end et år før drengen endelig sov igennem om natten!
Det gør han nu de fleste nætter (7 er det vidst blevet til siden han begyndte på det for 10 dage siden )
Han kan ikke gå endnu eller det kan han godt, han vil bare ikke. Har da set ham tage adskillige skridt. Men når han opdager det så BUM ned på numsen igen!
Han siger til gengæld mange ord. Mor, bar (far) mammam, bum (når noget larmer eller han falder) bøh, det det det (hele dagen), akgor (traktor) vovvov osv. Han er dygtig!
Han har fået 8 tænder... de sidste to opdagede til aften, dem har jeg slet ikke set komme!
Han vejer 11 kg og er 80 cm lang. Han blev vaccineret og græd kun 2 min Om natten sov han igennem! Så vi var glade!
Han tonser rundt hele dagen. I VS siger de han ALDRIG sidder stille. Det gør han jo heller ikke herhjemme. Han er for dejlig!

Men til det sjove... Billeder!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

B&J

Ihh hvor er han bare dygtig ...

og ja tiden flyver afsted og ja man kan da se han er stærk nok i bene mon ikke han snart går

også en masse dejlig knus og krammer og hvor er han bare en super lækker dreng

Anmeld

23. august 2011

DK

Han kan da umuligt være 1 år! Hvor blev tiden af? Men sindsyg lækker knægt! Han er bare nuttet! Jeg kan godt forstå du er stolt af ham

Anmeld

23. august 2011

bullerbassen

Skøn som altid  Dejligt med en lille update ( på søvnen ) - Og tillykke med han ( endelig ) sover om natten . SKØNT. Han skulle bare blive en stort dreng

Hyggeligt og møde jer på stranden  og få en lille sludder.

P.s FEDT sengesæt .... Vild med de farver

Anmeld

23. august 2011

maria_wlt

Hold op hvor er tiden bare gået hurtig Jeg synes kun lige at han er blevet født...

Han er virkelig blevet en stor og lækker sag Lisbeth... Han kan jeg da godt forstå at i er stolte af 

Anmeld

23. august 2011

LISBETH:-)

Der var han jo min dejlige lille svigersøn Sød og dejlig som altid.

Synes han er den mest lækre "baby" længe set!!!!

Tillykke med ham

Anmeld

23. august 2011

Nettemor

ej hvor er han lækker!

ELSKER det billed med fjernbetjeningen

Anmeld

23. august 2011

dorthemus

Han er knageme da for SKØN

Anmeld

23. august 2011

Jibbe

B&J skriver:

Ihh hvor er han bare dygtig ...

og ja tiden flyver afsted og ja man kan da se han er stærk nok i bene mon ikke han snart går

også en masse dejlig knus og krammer og hvor er han bare en super lækker dreng

Tak :-)

Anmeld

23. august 2011

Jibbe

DK skriver:

Han kan da umuligt være 1 år! Hvor blev tiden af? Men sindsyg lækker knægt! Han er bare nuttet! Jeg kan godt forstå du er stolt af ham

Åh jo han er allerede 1 år! Og jo ældre han bliver jo mere stædig bliver han. Vi har nogle stride kampe allerede. Og det værste er når jeg skælder ud og fx siger han skal sætte sig ned i stolen (han rejser sig hele tiden op i højstolen) så kigger han på mig, lægger hovedet på skrå og smiler. Åh så er det dælme svært at være seriøs og sur mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.