Anonym skriver:
Årh det var min 9mdr søns 3 dag i vuggestuen og han skreg så meget af gråd ...

Vi fik ikke sagt farvel hvor hende pædagogen tog ham bar og sagde sig farvel til mor , og han skreg ... og de sagde jeg bare sku gå nu ellers blev det værre.. men stakklen havde vænnet sig til at jeg sad lidt med ham og gik når han fik kigget sig rundt lidt.. men næ nej det fik jeg ikke lov til 

Jeg ringede efter en halv time og kunne hører ham græde for vildt i baggrunden .. årrrrh mit hjerte knækkede årrrh
Jeeg tog derover og blev med ham i god tid og tog ham med hjem da han blev søvnig..
Men hvad sker der så i morgen ??? JEG VIL IKKE HA HAN GRÆDER SÅ MEGET AT HAN HUKLEDE DA JEG KOM !!!
Han eer lidt speciel når han skal sove, sommetider vugger vi ham, eller han skal ligge på siden ellers falder han ikke i søvn. Men i vuggestuen skal de have sele på i barnevognen og det ville han bare ikke forleden dag og vred sig fra den og vendte sig om, er bange for han kan blive kvalt i den. 
Jeg er vikelig bekymret piger, please hjælp.
Hvad gør jeg dog ? hjælp.
Det er bare aldrig nogensinde sjovt at aflevere et grædende barn 
Men du er nok nødt til at have en vis tillid til pædagogernes arbejde. Det ville være næsten være mere unormalt hvis han slet ikke græd.. han savner dig selvfølgelig og skal vænne sig til sin nye hverdag.
Det allersværeste er at gå fra ham på den rigtige måde. Det bedste vil nok være at du selv prøver at virke positiv og glad (også selvom du har lyst til at tude), smile til ham og pædagogerne, og så længe du selv holder ham så hold ham tæt. Men når du har givet ham til pædagogerne så er den største fejl at tage ham igen.. for så bliver han bare endnu mere ulykkelig når nu aflevere ham 2. gang. Når du har givet pædagogen ham, er det fordi du så har besluttet at det er på tide at gå.. så smil til ham, mys ham og vink. Og tud så når du kommer udenfor, hvis du har brug for det.. det har jeg gjort, for filan da :O !
Hvis du gør det samme hver morgen, når du afleverer ham, i den samme rutine, så bliver han efter et lille stykke tid tryg ved situationen.. det er klart han ikke er tryg ved den endnu efter 3 dage, og det ER bare super svært.. men hvis han skal køres godt ind, så må du forsøge ikke aelv at virke usikker.. for det kan han helt sikkert mærke 
I sidste ende er det jo godt for ham at være i vuggestue.. det skal han bare lige have tid til selv at finde ud af 
Held og lykke med indkørslen i vs 
Anmeld