Smarte ting til spædbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Topp

Anonym skriver:

Hvor kan man få sådan en smart en henne?

jeg købte den i BabySam sidste år til KUN 99,95  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kløver

Topp skriver:

sådan en her - ELSKER den og har ALTID orden med bleerne og cremer osv

nøj hvor er den smart, skulle jeg en dag få nr 3, kan vi ikke bruge puslebordet længere pga det fylder så meget og vil skulle bruge pladsen, så skal vi have et vægophængt puslebord eller lignende, og så ville jeg klart have sådan en ved siden af... den er dælme smart

Anmeld

22. august 2011

Topp

Maja84 skriver:

nøj hvor er den smart, skulle jeg en dag få nr 3, kan vi ikke bruge puslebordet længere pga det fylder så meget og vil skulle bruge pladsen, så skal vi have et vægophængt puslebord eller lignende, og så ville jeg klart have sådan en ved siden af... den er dælme smart

den er GULD værd - er SÅ glad for den... kan SLET ikk klare BUNKER med bleer - eller åbne halvtomme pakker der roder *GGG* så det problem er jeg let hen over.

Nu går mit stress kun op når jeg er ved andre der har "rodet" hehe

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Topp skriver:

den er GULD værd - er SÅ glad for den... kan SLET ikk klare BUNKER med bleer - eller åbne halvtomme pakker der roder *GGG* så det problem er jeg let hen over.

Nu går mit stress kun op når jeg er ved andre der har "rodet" hehe

haha derfor ejg er så glad for at have puslekommoden, har forhæng for, så man ikke kan se dne halve pakke med bleer der ligger på gulvet, synes dte ser så rodet ud

Anmeld

22. august 2011

Topp

Maja84 skriver:

haha derfor ejg er så glad for at have puslekommoden, har forhæng for, så man ikke kan se dne halve pakke med bleer der ligger på gulvet, synes dte ser så rodet ud

lige præsis

Anmeld

22. august 2011

Mi

Usædvanelig er den ikke, men smart.

Væghængt puslebord fra Brio. Ville ikke undvære den for noget i som helst andet. ALT er bare gemt væk, på nær de få minutter man har brug for det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

elvital

Anonym skriver:

Nogen der kender til nogle smarte og måske lidt usædvanlige ting til spædbørn, man ikke kan få overalt? eller bare noget som simpelthen er mega genialt? i alle katalogier 

Årh det er lige mit område! Jeg har en blog om babygadgets der kan du finde mange skøre, sjove, smarte og anderledes baby gear! Www.babydimser.com

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

elvital skriver:

Årh det er lige mit område! Jeg har en blog om babygadgets der kan du finde mange skøre, sjove, smarte og anderledes baby gear! Www.babydimser.com

har tjekket den side ud, hvor er det fedt lavet!! ret træls mange af tingene er fra udlandet  

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Usædvanelig er den ikke, men smart.

Væghængt puslebord fra Brio. Ville ikke undvære den for noget i som helst andet. ALT er bare gemt væk, på nær de få minutter man har brug for det.

!

Anmeld

22. august 2011

Clisolka

elvital skriver:

Dér var jeg lidt hurtigere end dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.