Smarte ting til spædbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hov, jeg glemte da  http://www.babybusiness.dk/

Endnu en blog, hvor der også bliver skrevet om babyting  

Nice 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kløver

Jeg har på et tidspunkt købt sådan en trolley/rygsæk til når min søn bliver ældre, den er bare så smart, den kan bruges til begge dele Den er rigtig sød, og ikke noegt jeg har set andre steder, kan dog ikke huske hvor jeg købte den, og hvad jeg har givet, har dog stadig billede på min pc, så kan lige hæfte det ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg har på et tidspunkt købt sådan en trolley/rygsæk til når min søn bliver ældre, den er bare så smart, den kan bruges til begge dele Den er rigtig sød, og ikke noegt jeg har set andre steder, kan dog ikke huske hvor jeg købte den, og hvad jeg har givet, har dog stadig billede på min pc, så kan lige hæfte det ved

Hvor er den FED!!!  Hvis du finder ud af hvor du har købt den, så sig lige til, ik? 

Anmeld

22. august 2011

Topp

Anonym skriver:

Nogen der kender til nogle smarte og måske lidt usædvanlige ting til spædbørn, man ikke kan få overalt? eller bare noget som simpelthen er mega genialt? i alle katalogier 

ville for intet i verden undvære min ble-dispenser - får stress når jeg ser folk der har blepakker stående *GG*

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvor er den FED!!!  Hvis du finder ud af hvor du har købt den, så sig lige til, ik? 

jo, hmmm kan ikke huske det rigtige navn, var noget med dut et eller andet var sådan et underligt ord, var et tilfælde jeg fandt siden hmmm

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Topp skriver:

ville for intet i verden undvære min ble-dispenser - får stress når jeg ser folk der har blepakker stående *GG*

hvad er en ble dispenser?

Jeg har en plastikbøtte ting stående fra ikea med bleer i, resten ligger skjult i rummert bag puslekommoden, og så fylder jeg op engang imellem så ejg ikke skal have hele bleposen stående på bordet

Anmeld

22. august 2011

Topp

Maja84 skriver:

hvad er en ble dispenser?

Jeg har en plastikbøtte ting stående fra ikea med bleer i, resten ligger skjult i rummert bag puslekommoden, og så fylder jeg op engang imellem så ejg ikke skal have hele bleposen stående på bordet

sådan en her - ELSKER den og har ALTID orden med bleerne og cremer osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

Hvad er en ble-dispender? 

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

Hvor kan man få sådan en smart en henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.