Testamente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

AnneBJ

Nalle skriver:

Få det gjort, for guds skyld få det gjort, før det er for sent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

AnneBJ

Baagøe skriver:

Det kan man sagtens, men man kan aldrig sikre hinanden via testamente lige så godt, som hvis man var gift Desuden er det også meget billigere og nemmere at blive gift

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for ikke at lyde "nedladende" - så jeg forsøger lige, og du ved at jeg spørger af nysgerrighed!

Men hvad mener du, man "får" ved at blive gift, som man ikke kan få via et testamente?

Anmeld

22. august 2011

Pige2009

AnneBJ skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for ikke at lyde "nedladende" - så jeg forsøger lige, og du ved at jeg spørger af nysgerrighed!

Men hvad mener du, man "får" ved at blive gift, som man ikke kan få via et testamente?

Man får jo intet ved et testamente førend at der sker noget - dødsfald eller deslige - med den ene part, men for ikke længe siden var der en artikel i magasinet "Penge & Privatøkonomi" med netop det spørgsmål og konsulenten påpegede, at den mest fordelagtige måde at sikre hinanden på er via ægteskab

Se om du kan finde artiklen på www.penge.dk

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Baagøe skriver:

Man får jo intet ved et testamente førend at der sker noget - dødsfald eller deslige - med den ene part, men for ikke længe siden var der en artikel i magasinet "Penge & Privatøkonomi" med netop det spørgsmål og konsulenten påpegede, at den mest fordelagtige måde at sikre hinanden på er via ægteskab

Se om du kan finde artiklen på www.penge.dk

Tak!

Anmeld

22. august 2011

Pige2009

AnneBJ skriver:

Tak!

Velbekomme Siden er faktisk også god til rigtig mange andre ting!

Lyder som om jeres løsning også er rigtig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.